Hallo,

Mijn vriend die ik ken (alleen via msn) is jarig en ik wil hem toch een cadeau kunnen geven, na lang nadenken kwam ik op dit.

Ik zou hem een grote poster willen cadeau doen. Daarom wil ik iemand (ervaren) met photoshop die poster laten maken. Tjah, de poster moet iets met verjaardagen te maken hebben en liefst de tekst op staan "Proficiat! Vergeet me niet." of iets dergelijks.

Iemand?
Jongen.

Hobby's ? Euhm, hij heeft niet echt een hobby, maar hij houd ook wel van pc's. Hij heeft een hele lange tijd runescape gespeelt, maar als je dat vermeld, doe het dan klein, want hij speelt het niet meer.

Wat kan er nog allemaal op eventueel ... Eigenlijk geen idee, maar zal hem wat beschrijven anders.

Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij.

EDIT:

Dat vuur kan je misschien iets mee doen ?

EDIT 2 :

Liefst zondag middag af zijn, maar je ziet maar hoe lang het duurt.
Heeft die jongen ook nog bepaalde hobby's ofsow die je erop wil hebben? Of niet echt :P
"Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij. "

Die komt me bekend voor =) Ik ken ook iemand die Bjorn heet, 13-14 jaar met zelfde eigenschappen. Kweet enkel niet of hij op dezlefde dag jarig is. :P
ik doe het overmorgen wel.. nu lukt het ff helemaal niet.. srry
Heb ik ook wel eens harmen =)
[offtopic]
Zouden alle Bjorns tussen de 13 en de 14 jaar die niet van school houden zich a.u.b. willen melden
[/offtopic]
[re: offtopic] Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij [/offtopic]

dat bedoelde ik :P

Reageren