Chris en anja is een site voor een kleding boetiek in Rumbeke/Roeselare.
De site is bijna af behalve dat er wat meer foto's van merken moeten toegevoegd worden. Een voorbeeld van een merk met foto's kan je zien bij green ice.
Het contactformulier kan ik versturen terwijl er niks is ingevuld, ik krijg geen enkele melding.
Verder staan er op 'home' nog enkele fouten in het taalgebruik. kleed => kleedt - vernieuwt => vernieuwd - Bij ons vindt u merken die bij de doorsnee boetiek niet te vinden zijn => en aan democratische prijzen. <= is niet echt lekker.
- Contact formulier werkt nu.
- er is padding toegevoegd in het menu.
- knop bij contact formulier is geupdate.
- meer padding toegevoegd op bepaalde plaatsen.
- groot deel typfouten zijn verwijderd of aangepast.
De gelijkenis met c&a is jammer en vervelend, daarom dat het CA is ipv C&A. De winkel heet nu eenmaal zo en het logo zijn de letters + de tekst chris & anja om verwarring tegen te gaan.
wat is er mis met het menu, of werkt het alleen bij mij niet? nog ie nog ff
ps verder ziet het goed uit
edit 2 min later:
serieus nou doen ze het gewoon, zal wel aan mijn machine liggen zeker??
edit weer 2 min later.
volgens mij klopt er echt iets niet. je menu structuur doet iets tipisch met de hirarchie van de mappen. kijk hier ff heel goed naar.
Sorry, ik was met .htaccess aan het prutsen, maar ben nu aan het terugkeren want iets lukt me niet.
Nu zou het weer moeten lukken
sorry voor het ongemak
kijk ook nog ff goed naar je pagina in ie soms valt je footer over je main pagina heen en soms niet.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, in IE zie ik niets mis, over welke paginas gaat het precies? of kan je even een screenshot posten van wat je bedoeld