Momenteel ben ik voor iemand bezig die graag een website wil hebben. Dit gaat tot nu prima, maar er is 1 probleem.....in FF ziet alles er prima uit, veders geen klachten enz. maar ik IE verschijft de hele mik mak. (ik werk hierbij met CSS / div'jes tabel ect) hier even van screenshots:
Ja, hij geeft aan dat alles goed is.
ik neem aan dat je deze site bedoelde om het te controlleren. (www.w3c.nl)
[edit]ik ben een N00b wat CSS betreft, maar zou het kunnen liggen aan het menu, want daar heb ik 1 divtje en ik heb een div waar de paginas worden ingeladen.
IE heeft problemen met het box-model. Margins worden door IE anders geinterpreteerd dan de bedoeling is. Google maar eens op 'boxmodel internet explorer', dan krijg je genoeg resultaten om een oplossing te vinden.
Als de inhoud in je container div nu wat meer padding nodig heeft, verander je de padding van je wrapper div. Het voordeel hiervan, is dat dat breedte van je container div hetzelfde blijft in alle browsers.
Je kunt op die manier in je container div met padding, margin en borders werken zonder dat het de breedte van je buitenste element verandert.