misschien een volledig andere kleur nemen. Ofwel zet je dat patroon dicht bij elkaar. het is echt niet strak zo.
Uw (sub)menu vind ik echt niet goed. misschien wat kleiner de hoek afsnijden, zodat je niet metteen de 6hoek ziet. hopelijk begrijp je wat ik bedoel.
Je header is ook maar simpel en saai en de site staat te ver naar beneden ten opzichte van je header. je zit met een lege ruimte dieje totaal onbenut laat.
Onderaan je site zit je ook met veel witruimte die totaal onbenut is.
Sluit ook je site af onderaan.
Eerlijk gezegd zou ik opnieuw beginnen en eerst leuke kleuren zoeken.
Nuja, dit is mijn mening, hopelijk kan je je vinden in mijn commentaar
gebruik eens een heel licht blauwe achtergrond met witte lijntjes (2px uit elkaar en 1px dik) en snij de hoekjes van het menu korter af zodat ze wat meer rond gaan lijken ;) is al een hele verbetering
Kleur staat me nog steeds niet aan en mijn beeldscherm gaat er een beetje van trippen volgens mij. Onderkant wel lelijk ik zou er een gradient over heen gooien zodat het geleidelijk overgaat in het wit (je achtergrond kleur)
?
Onbekende gebruiker
09-09-2006 23:18
Ik vind het ook niet alles en totaal niet af.
Tip: Sla dit bestand op. Ga naar bed, slaap uit, begin met iets anders (niks wat te maken heeft met dit 'project') en denk ook niet aan dit 'project'.
Volgende week kijk je dan nog een keer naar en vraag je zelf dan nog is: Moet ik met deze layout doorgaan?
Zo ja: Expirimenteer even verder
Zo nee: Doe nieuweideeënop
En laat ons weer onze mening geven.