Ik heb hier op mijn eigen server een website staan die te beschikking komt aan een hockey team. Alleen kleuren kom ik niet echt mee uit (Deels kleurenblind Yipiiiiiiiiieeeee :( ).
Ook even getest in Opera, en werkt..
Nog wel iets wat me opvalt (weet niet of het belangrijk is) als ik van float naar full ga, dan wordt alles (behalve de div aan de rechterkant) een beetje uitgerekt in de breedte.
Dat heeft die bij mij zowel in IE, als in FF als in Opera.
Klopt, want je werkt met percentages, daar heb je helemaal gelijk in. Ik had ook ff verder moeten kijken dan mijn neus lang is, dan had ik dat wel gezien. Daar kan je inderdaad (voor zover ikweet) niets aan doen, omdat het browservenster dan kleiner wordt.
(die vertikale balk is trouwens de scrollbalk he, ik keek eerst naar een vertikale balk in je design)
We kunnen dus wel stellen dat het werkt in Opera, Firefox en Internet Explorer. Nu nog een tester in Safari, en ik geloof dat je alle browsergebruikers tevreden kan stellen.
Ik ben weer even bezig geweest, want mijn header was iets minder. Was ergens gezegd en nu heb ik de header af, maar omdat IE7 nu ook uit is wou ik graag weten of iemand het kan testen, want ik heb het nog niet en ben waarschijnlijk ook nog niet van plan het te gaan gebruiken. Totdat het gemakkelijk met andere IE's kan werken.