Nog ff wat opmerkingen..
- Eerste Intro Scherm: Logo wordt flash, met een meta-redirect.. (of zow iets dergelijks)
- Main-Page: NotitieBlaadjes komt de desbetreffende nieuwsartikelen op te staan. Het bierfiltje (de tekst) wordt gemaakt door de image functies van php.. Zodat hij telkens weer vernieuwd, nadat een datum is verstreken..
dit is alleen nog maar het idee voor de layout, de layout is nog niet gebouwd.
Op zich ook wel zo slim om niet meteen te bouwen, misschien is het helemaal niet zo'n goede layout. Maargoed, ik snap dat je de reclame irritant vind. (heb ik zelf ook een hekel aan, dus voor m'n "webkunsten" maar een domein gedaan met hosting, overigens ben ik meer lokaal bezig op het moment)
?
Onbekende gebruiker
12-09-2006 13:07
Aan de afbeeldingen heb ik gedacht. Alles wordt maximaal gecomprimeerd. Zodat de laadtijd aanzienlijk verminderd.
Flash gebruiken heb ik al meerdere malen over gedacht, maar aangezien ik nog niet genoeg ervaring heb met flash in combi met php & mysql, begin ik er toch maar niet aan..
De layout is nog maar in de concept fase! Er zal hier en daar nog het een en ander veranderen.. Het menu en zow zal nog wat veranderen.. Ook heb ik hier en daar nog wat extra ideeen voor..
Ik houd jullie wel ff op de hoogte van mijn vorderingen ;)
@Wout..
Ik zat op school, en aangezien daar poort 21 geblockt is, heb ik geen toegang tot mijn ftp/webhosting!!.. Dus vandaar maar ff imageshack.. Link is nu btw zonder reclame :P