Leo en ik hebben een layoutje gemaakt...

Leo was aan 't knutselen met photoshop en ik heb een poging gedaan dit in css mooi te maken.

Ik wilde graag weten wat jullie er van vinden. Je zal nog geen werkende links tegen komen want enkel het omhulsel (lay out) is af.

Ik heb zelf het probleem dat ik in IE geen tekst in het content deel zie.... ( deel naast het menu ). Ik hoop eigenlijk dat mijn IE gewoon f*cked is en dat jullie geen problemen tegen komen.

IE v 6.0

Graag in meerdere browsers bekijken. Het is hier getest en redelijk goed bevonden in Opera en IE ( op de tekst na... ).

Gelieve geen berichten met verwijzingen naar de html en css validator, dat moet nog.

Opbouwende kritiek is altijd welkom :)

uhm, dat was het wel zo'n beetje...

link: http://www.worldofzelda.com/WMC/index.php
Het was al een gradient.. alleen je zag het bijna niet.. Igg heb ik het even gefixed..

*Menu is ook fixed.. nu staan er iig logische dingen (Dit zijn niet de pagina's die er komen.. alleen moest ik toch wat verzinnen)
Ik vind hem saai, standaard en eentonig qua kleur.

Veder mogen de letters wel wat groter 0.85ems is vind ik meestal goed leesbaar.
Saai begrijp ik zelf nog wel.. het is namelijk de bedoeling dat het voor 90% css is en niet enorm veel plaatjes.. en ja het is gewoon leeg.. maar dat komt ook grotendeels door een logo wat er niet is etc.

De content heeft geen css (zoals ik al zei) en daarom valt het klein uit..

Edit: Owjah.. en de layout zal echt nog wel veranderen.. alleen moeten we toch iets hebben om te kunnen beginnen met scripten.. ik ken wel meer site's waar het design lelijk en simpel is maar het toch best druk is.

Reageren