Ik moest dus een website maken voor iemand, een vrolijke, strakke contact/fun site...

Vinden jullie deze dan geslaagd of in ieder geval het verder gaan waard of niet?

http://deagle.nl/proef/dostifun.JPG
Opzich, best nice.
Alleen dan bg wel ff groter maken zodat ie niet 2 x te zien is!
Strak niet. Wel funsite achtig. Vind de groene BG niet mooi; iig tis een stuk dat gerepeat door loopt; geen mooie overgang. De strepen in de bg buiten en binnen lopen niet inelkaar over. Verder vind ik het altijd mooi als je iets van de kleuren van de bg terug laat komen in de content. Dus de headers die nu rood, groen en geel zijn een kleurtje pakken met de colorpicker (van CS) en dat gebruiken als headerkleur.
Sluit me geheel aan bij Kalle.

Waarom een inlogsysteem? Tegenwoordig moet je voor alle sites eerst inloggen.
Hoho, dit is alleen de layout die ik maak... -heb ik dus nix mee te maken-

Vraag maar aan die gast die de scripting regelt etc...
layout:
background: repeat-x alleen.. verder niet op y
@harmen
Dat kan ook maar dan moet je wel als background-color de kleur gebruiken van de onderkant van het achtergrond plaatje.
De achtergrond zou ik 2x een gradient meegeven zodat die in elkaar over loopt (dus geen lelijke lijn)

Verder is het allemaal zo fel.. ik zou toch echt een iets lichtere kleur kiezen (geen felle kleuren iig)

owjah: en een duidelijk menu gebied maken.. nu zijn het gewoon 3 dezelfde balken waar je een aantal links overheen gooit..
@Leo: menu moet nog komen eigenlijk :P, maar tgaat ff om het idee...
Kun je dan niet beter de lay-out verder af hebben :P
Dan hebben we namelijk een iets beter beeld ;)
Kan ja, :D

Reageren