Dag mensen,

Zoals jullie misschien al op het nieuws hebben gelezen, wordt het redesign van PHPhulp de 13e van deze maand gelanceerd. Dit is dus volgende week maandag.

Omdat de nieuwe website ook nieuwe PHP scripts heeft die sneller en beter werken, moest ik enkele structuren die er op dit moment werden gebruikt laten vallen.

Zo raak je straks al je interne favorieten kwijt, ivm een nieuw favorieten systeem. Het favorieten systeem is op het moment op non-actief gezet. Wanneer je heel graag de huidige favorieten voor jezelf wil opslaan, reply dan even op dit topic.

Ook zullen al je interne berichten vervallen. Er wordt straks namelijk ook gebruik gemaakt van een nieuw PM systeem. Een zeer mooie moet ik vermelden! Het is een soort Hotmail in het klein.. :)

Verder zal er niets veranderen, behalve dan dat de hele website anders is en dat je veel meer opties hebt. Vergeet straks bijvoorbeeld niet om een avatar te uploaden bij je persoonlijke instellingen op de nieuwe site!

Bedankt voor je tijd en hoop je straks ook weer terug te zien op de nieuwe website!
en vaak een kleine formaat.
wat is er mis met PNG (portable network graphics, of zo iets). Windows??
he bas ik wil mijn favo graag houden.
Ik heb ook liever .png alleen Ineternet Elende ondersteund geen transparante gif :(
PNG is een goede vervanger voor gif, maar voor foto's en ander zwaar grafisch materiaal is jpeg nog altijd de betere vanwege de compressie die ietsipietsie 3 tot 5 keer beter is dan de compressie van png.
Je kan toch png omzeten naar jpg is dat nu zo een probleem ??? dit is het standaard op alle forums hoor.

ik zie er ook al echt naar uit !!!
Ik heb ook liever .png alleen Ineternet Elende ondersteund geen transparante gif :(
dat is maar half waar
IE ondersteunt wel transparantie in png, maar geen alpha channels
dus wat dat betreft is het net zo als een gifje

Ook zullen al je interne berichten vervallen. Er wordt straks namelijk ook gebruik gemaakt van een nieuw PM systeem. Een zeer mooie moet ik vermelden! Het is een soort Hotmail in het klein.. :)
hoe kan het mooi zijn als het op hotmail lijkt?
/me is anti hotmail
dan lijkt het op gmail :p
hehe.. ja kan geen bijlages versturen dus wat mij betreft zoveel je wil :)

Reageren