Heb je wat ik zei al geprobeerd? Als ik die 2e link gewoon open, krijg ik ook de witte achtergrond, daar ligt dus het probleem, en die ligt bij je (2e?? :S:S niet de bedoeling he!!) body tag..
Je begint meteen al met:
<body bgcolor="*****">
dan krijg je bij jou <html><head></head><body>
en die <body> daarin moet je de achtergrond zetten..
(sorry voor de rest, ik wil nog best wel helpen, het iis maar ene kleine fout op zich..)
Sorry, maar ga niet helpen via MSN, als ik daar aan ga beginnen heb ik straks een lijstje met allerlei PHPhulp mensen (op zich niet erg) maar dan kunnen de rest van mijn geliefde collega's hier op PHPhulp niet meer meegenieten.
Overigens is het helemaal niet zo moeilijk, als je mijn 1e post even leest:
De laatste regel in mijn voorbeeld staat zonder bgcolor="" in jouw pagina als ik de bron bekijk.
(het gaat om http://www.nuke.tuningstyle.org/cpg149/index.php)
Op die regel staat nu nog gewoon <body>, maar omdat het een I-frame is, geld de bgcolor die je op je hoofdpagina meegeeft niet. Dus moet je deze pagina zelf zijn achtergrond kleuren, dat doe je door die <body> zijn bgcolor mee te geven.
(en nogmaals gebruik in het vervolg css, dat is zoveel prettiger)
Kris, helaas, ook helpen op msn is iets wat hier niet echt aabovolen wordt, aangezien niemand er iets van leert.
Als je een error krijgt. Post dan even relevante code en niet een heel script ;-)
Nu kan niemand je meer helpen, want je hebt je eigen code verwijderd.
Zoals waarschijnlijk (als je de hele post van hem hebt gelezen) wel duidelijk was, ging het om een design kwestie. (helaas geen CSS, 'k kan het niet vaak genoeg zeggen)
Hierom was er dus ook geen foutmelding te vinden.
Verder heb ik je nu denk ik genoeg op weg geholpen.. als je er zo niet uit kan komen, weet ik het ook niet meer.. :S
Als je ene beetje HTML kennis had, had je het zelf wel gezien.