Hallo,

Ik moet mijn pc en middagje gebruiken als uhm hoe zeg je dat.. nou dat staat bij een opening en mensen mogen er alleen mee internetten op bepaalde websites. Hoe kan ik alleen firefox het recht geven om uitgevoerd te worden en alleen een bepaald domein te laten openen?

Groeten,
Jonathan
[ps]Het mag een betaald programma zijn (met evt een proefversie)[/ps]
Maak een aparte user aan in XP.
maar een beetje knul tikt regedit in, en vreet wat leuke dingen uit. of cmd... maar op school enzo zie je dat dat allemaal geblokkeerd is, maar hoe kan je dat doen?
Gast account, en er is vast wel een extensie voor op FF!
Gr.
Gastaccount kan toch ook uitvoeren?
Ik bedoel eigenlijk meer zulke programmas, zoals je op scholen, bibliotheken etc. hebt. Of weet niemand dat?
prachtig!!!!!! helaas kan ik niet goed engels, dus kan jij even antwoorden hierop:
[li]kan ik instellen welke programma's uitgevoerd mogen worden?[/li]
[li]kan ik instellen welke website's geopend mogen worden?[/li]
[li]kan ik het gebruiken zonder dat ik meerdere computer nodig heb? dus gewoon op één computer?[/li]
[li]Kan het er weer af? zit ik niet de rest van mn leven vast aan dat programma?[/li]
Sorry dat ik het aan jullie moet vargen... mja, ik heb ook niet tijd om alles te vertalen, want morgen moet het gereen zijn...

Groeten,
Jonathan
-Is echt alleen als functie voor Internet explorer, en moet met bepaalde combinaties afgesloten worden waardoor je niks anders dan internetten kunt
-Denk het wel
-Ja client-side systeem
-Nee kan je er weer af gooien

Zal nog ff verder kijken hoe het werkt ;)

-Is echt alleen als functie voor Internet explorer, en moet met bepaalde combinaties afgesloten worden waardoor je niks anders dan internetten kunt
-Denk het wel
-Ja client-side systeem
-Nee kan je er weer af gooien

heeel erg bedankt!!!

Zal nog ff verder kijken hoe het werkt ;)

Ja, heel graag!
[edit]
Wat is het verschil tussen
[li]SiteKiosk[/li]
[li]SiteRemote[/li]
[li]SiteCafe[/li]
Of vormen ze samen het hele pakket?
[/edit]
[edit]Weet ieamdn trouwens nog iets dat alleen IE mag gebruikt worden?
[/edit]
Ja het is mogelijk om je start menu e.d. niet te laten zien. ook is het mogelijk om de zogeheten surfing area te wijzigen met sites die niet en wel mogen, moet je dat daar even opgeven.
Hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd. Gr!
SiteKiosk, is als het ware een browser, hetgeen wat jij moet hebben
SiteRemote, is een soort van VNC client, om op afstand iets te beheren.
SiteCafe is een soort van SiteKiosk alleen dan d.m.v. een server veel meer computers aansturen

Reageren