Ik had hierbij ook nog de vraag of jullie misschien een goedkope webwinkel weten. Tot nu toe kijk ik bij sallandautomatisering.nl alleen wil ik graag weten of er nog goedkopere zijn.
Azerty ziet er goed uit kwa prijs/verhoudingen alleen kan niet alles van mij vinden ook geen alternatief (Zie mijn kast maar is er een met een gigantische fan in de zijkant (25cm :P))
Jmmr, maar misschien een split koop kan wel kijken.
Vraagjes:
Waarom 500 GB in 1 HD? Zijn 2 van 250 niet goedkoper, en/of sneller? 500 GB (als je het volschrijft) lijkt mij niet echt bevorderlijk voor de seektime..
Daarnaast, waarom niet gelijk 2 GB Ram? Dit wordt momenteel door velen aangeraden.
Tevens zit ik een beetje te kijken naar je voeding, weet je zeker dat dit je systeem gaat trekken? En ook met latere upgrades? Ikzelf heb al een 650 Watt voeding, en toch soms problemen met extra USB apparatuur (pc valt uit bij inpluggen van USB apparatuur zonder externe voeding, opgelost met hub.) (Pentium D 3.0 GHz, 128MB GeForce 6700 XL, 250 GB x 2, 1024 MB ram)
En een voeding is het laatste waar je op moet bezuinigen dus..
He een pentium D zuipt vergeleken met AM2 500+ 2x zoveel :P dus ik zit wel veilig. By the way reviews zeggen dat enermax een kracht bedrijf is, maar het klopt dat coolermaster ook zeer goed is alleen komt dit keer niet echt jovel de tests uit :(.
Ik heb voor 500GB in 1, omdat ik dan meer ruimte heb voor een 2de disk en zoals je ziet wil ik een warmte etc ding eraan hangen en dan hou ik niet echt veel ruimte op mijn 5.25" over.
Seagate hd's van nu compenseren het langzamerhand de seektimes, maar je hebt gelijk het kan een struikelblok worden. De risco wil ik wel nemen. Zolang ik alles goed indeel en goed onderhoudt is er waarschijnlijk niks aan de hand.
@Andries Louw W.
Misschien verstandig om de kabeltjes in je computer even te controleren, ik heb namelijk dit op een 400 Watt zitten:
Pentium IV HT 3,2 Ghz
200 Gb Harddisk
250 Gb Extern (op usb dus)
1 DVD ReWriter
1 webcam
1 Surround system