Ik snap niet echt wat je van mij vraagt. betreft de validatie?
Maar heb je de site al bekeken..
Nu weet je hoe al die templets gemaakt worden met verschillende kleuren.
Link gekopieerd
nu weet ik ook niet wat je bedoeld met die site.
[edit]Typo[/edit]
Link gekopieerd
Ik sluit me bij de rest aan, plus: ga je verdiepen in CSS. Tabellen heb je niet nodig voor je lay-out. Ze maken je pagina trager en moeilijker te onderhouden.
Link gekopieerd
http://www.colorlovers.com
de grootst collectie aan kleuren en kleur pallets..
Want je kleuren op je site kunnen niet samen.. Nou eigenlijk gebruik je te veel kleuren.. Probeer eens heel je website wit te maken en dan de contrasten te maken met je kleuren..
En begin bij je teksten..
Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Link gekopieerd
Ik ga eerst de volledige site zo op punt stellen en dan ga ik me verdiepen in css en bouw ik de volledige site om.
Link gekopieerd
@devon, heb al de blauwe balken vervangen door oranje. Kijk nog eens en zeg je mening
KLJ zaffelare .
Link gekopieerd
Hmm, ik ben er ook niet echt kapot van.
Wanneer je je font-family van je normale tekst al eens veranders naar iets anders ipv times new roman ziet 't meteen al een stuk beter uit.
Ook zou ik die kleuren en die gradients minder heftig doen...
Het is super moeilijk om een mooie rustige site te klussen. Ben het met je eens hoor! Alleen wat Andreas zei: daar ben ik 't mee eens. begin bij wit of bij een rustige achtergrond kleur en ga daar op verder. Zelf vind ik het altijd een pré dat de ctnent een witte achtergrond heeft. Dat leest het fijnst. de color moet dan net niet helemaal zwart zijn.
Nouja, doe ermee wat je wil!
Greetz
Link gekopieerd
De volgende leden zijn online:
zou ik alleen plaatsen als er ook leden online zijn.
Link gekopieerd