Voor een opkomend Fotograaf ben ik bezig met een Website, Hierop wil hij onder andere dingen omtrend zichzelf en zijn apparatuur plaatsen maar ook Producten.
Ik dacht dus aan een kleine layout zodat het een soort van klikbaar visitekaartje word.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Planned Work:
- Interactive Links
- Content
- Space tussen Menu en Main weghalen in IE.
- Menu 1px extra aan linkerkant (weet alleen niet hoe).
Ik ken een paar fotografen toevallig en die hebben allemaal een zwarte achtergrond dus dat zou ik niet te snel zeggen. Foto's en zwart hebben wel iets gemeen.
Even ter vermelding, de fotograaf zit nu nog in een Partypicture fase (Decibel, Headliner etc.) maar wil zich gaan ontwikkelen in BV Photoshoots ed.
De fotograaf in kwestie is een leek en vond de site echt gaaf, toen ik vroeg of hij nog dingen anders wilde kwam er als reactie dat hij al vet genoeg was en na de banner iets had verbeterd was hij helemaal stom verbaasd.
PS. dit bracht hem op het id voor een eigen Site en zoiets wilde hij zelf dan ook. http://www.foto-feest.nl/
Heb je een mooie site, staat er rechtsonder dat hij door "een of andere junk" (zoals veel mensen zullen denken (denk ik (correct me if I'm wrong:-p))) is gemaakt! Maar wel mooie site vind ik!
Ga je het met overflow:auto; doen? Of wat doe je als er meer lange content is?
Ik zat er aan te denken dan een nieuwe pagina te creeeren gezien het "Visitekaartje" effect door al het gescroll waarschijnlijk verdwijnt. En het toevoegen van een Scrollbar binnen het design maakt het er in FF ook niet mooier op gezien je deze balk niet aan kan passen dit is een IE only CSS optie.
Enig id hoe ik dat naam probleem solve..JXP neerzetten of toch een nieuwe site maken met nieuwe naam voor dit soort kwesties want overal heet ik JunkieXP, echter is er 1 duitser die (helaas) dezelfde naam heeft maar deze zit bijna alleen op duitse sites. En er is weer een nieuwe uit Rotterdam.
Maar anyway, onder deze naam sta ik bekend, mijn complete naam leek me krom en gelijk te persoonlijk. Misschien toch maar Steinmeister aangaan maken, hier zit ik over te denken als Design naam om idd deze "Junk" problemen te voorkomen (PS. I'm not a real Junk, only addicted to Computers since Windows XP ;))