hoi ik heb 120 euro geboden op een fiets...
op een tokaido .. is dat trouwens een goed merk >? ik ken hem die merk niet echt...

owja dit is de link...

klik

hij is er al mee akkoord gegaan met het bod :) ik kan hem morgen ophalen, maar ik weet nog niet zeker dus ik vraag jullie om advies om het te doen of niet.... ?
Lijkt me een japans B merk, maar ik kan het fout hebben.. En waarom bied je meteen 120,00 euro als de vorige pas 75,00 heeft geboden :S beetje dom, zo hebben de aanbieders meer winst..
hehe ja dat was inderdaad stom maar volgens mijn had hij een paar seconde voordat ik het bod activeerde geboden ... want vantevoren zag ik nog niks staan... :P
Oplichter??

Na ja voor 120 euro heb je ook wel een mooie 2de handse fiets vanuit de winkel hoor:)
jelle jansen schreef op 21.09.2006 20:11
hoi ik heb 120 euro geboden op een fiets...
op een tokaido .. is dat trouwens een goed merk >? ik ken hem die merk niet echt...

owja dit is de link...

klik

hij is er al mee akkoord gegaan met het bod :) ik kan hem morgen ophalen, maar ik weet nog niet zeker dus ik vraag jullie om advies om het te doen of niet.... ?

Wettelijk gezien hebben jullie een overeenkomst op grond van boek 5 van het burgelijk wetboek. In principe is "maar ik weet nog niet zeker" een beetje te laat :(

www.wetten.nl
Ik had het niet gedaan.

Paar redenen:

Slechte afmontage (derailleurs, crankstel, naven enz.)
idd een onbekend cheap merk...

het is een fiets, ga langs een willekeurig station en je hebt ze voor het uitzoeken :)
100% met wes eens.
diefstal is geen probleem bij jullie dus??
@ Wes & PHPerik: Wat zijn we weer lekker sociaal zeg...
@lotte ik kocht altijd fietsen, die werden altijd weer gejat, maakt niett uit hoe goed ze op slot stonden.
Ja mijn meest recente fiets is idd gejat en ik weet dat het niets beter is, maar het fietst toch een stuk lekker, met een fiets onder je kont ipv niets

Reageren