Wat vinden jullie van dit ontwerp voor een spanningsbehandelingsbedrijf?? (hij is nog in jpg versie)

Klik
IK vind de kleuren een beetje jaren 80- maar voor de rest netjes
Beter voorstel voor kleuren?

Klant wil wel in groen...
Ik vind de kleur groen van de header niet zo mooi, maar dat is mijn mening :p Verder vind ik het er goed uit zien. Leuk gemaakt :)
Tegenwoordig Oranje/Mintgroen/Geel/Lichtblauw om een paar te noemen

En bruin is weer in de mode

EDIT lees net dat klant graag groen wil. Dan wordt hij groen he!
Ik vind het eigenlijk wel mooi zo.. Het gaat om een leven zonder stress, groen is een rustgevende kleur, en qua kleurcombinatie is het ook mooi rustig.
Perfect volgens mij voor zo'n site.
misschien even een tip. zet bij textvoorbeelden in photoshop altijd even je antialiasing uit , zo komt het er tenslotte uiteindelijk uit te zien en geeft een heel ander beeld van je site
@wes, zal er voortaan op letten.

edit: even vraagje tussendoor, waar haal ik de SQL van een NL woordenboek vandaan, heb namelijk geen zin om zelf alle woorden uit een woordenboek over te typen, dit heeft trouwens niks te maken met dit topic..
Mark schreef op 22.09.2006 14:14

edit: even vraagje tussendoor, waar haal ik de SQL van een NL woordenboek vandaan, heb namelijk geen zin om zelf alle woorden uit een woordenboek over te typen, dit heeft trouwens niks te maken met dit topic..

Ik denk dat als je een volledig woordenboek wilt je er toch wat voor moet betalen. Ik denk namelijk niet dat iedereen die zomaar gratis geeft. Lijkt me veel werk om te maken.

edit: Dit geeft nog steeds geen antwoord op je vraag bedenk ik me net. Ik weet niet waar je er eentje kan vinden.
Mooi is persoonlijk en maak je dit voor een klant dan is het lijkt mij het enige wat telt dat de klant te vreden is. Zelf ben ik helemaal niet 'gek' van groen dus wat dat betreft maakt het mij niet uit wat voor kleurtoon je pakt ik vind het gewoon niet mooi.

Stel je de vraag of ik de indeling voor zover je dit nu kan zien duidelijk vind dan is mijn antwoord: Ja.
Heldere navigatie en je kan alles meteen aanklikken om vervolgens de gewenste informatie te verkrijgen.

Ik hoop dat je me een beetje kan volgen en alles is constructief en opbeurend bedoelt en voor je gewenst!! Suc6 in iedergeval.
zeer mooi en rustig, ga zo ddor!

Reageren