ok, kijk s op www.siddeburen.eu , mijn site bij willekeurige foto moet je even met je muis overheen gaan, dan zie je het effect. Misschien is dat wat voor jou.[edit]Afbeelding = Foto[/edit]
De 5 bolletjes een kleur geven die er achter veel voorkomt --> blauw. En dan aan de andere kant ook.
En dan ook een kleur kiezen die veel voorkomt in de BG.
Als rollover zou je kunnen denken aan dat je met een spuitbus de link er dan op spuit of juist weg spuit. Of juist dat wanneer je met je muis er op staat de spuitbus links het allemaal weg haalt en dan als ie naar rechts gaat weer op het beeld komt.
Dat heb ik ooit eens gemaakt met een voetbal, echt niet moeilijk. Ik heb misschien nog wel een voorbeeltje ervan. Weet het niet zeker.
@webmakerij
Ja dat klopt, maar dat hoort wel bij zo'n site. Ik vind wel dat arendjan daarvoor toch een goede oplossing heeft gevonden het rustige zwart en wit. Dus als je leest word je niet gestoord, en daar gaat het om.
Het onderwerp is graffiti, en ja beter trek je de aandacht niet doordat. Dus weinig keus heb je niet
@Kalle: zoiets zal wel leuk zijn ja met een spuitbus ofzo die wat graffiti spuit....
@Webmakerij : voor een bedrijf is dit ook niet echt een geschikte layout. Maar ik heb geprobeerd de layout lekker creatief en origineel te maken, wat volgens mij aardig is gelukt! Jij mag trouwens ook nog wel eens wat aan je website gaan doen...