A Domeinnamen Door Arjan Schuurman op 22-09-2006 23:18 130 views Welke domeinnamen heb jij in bezit? Link gekopieerd
- SanThe - 22-09-2006 23:21 Uiteraard santhe.nl en daar ook subdomeinen van. Verder draai ik diverse domeinen voor vrienden en familie. Link gekopieerd
A Arjan Schuurman 22-09-2006 23:22 Ik heb het volgende: www.siddeburen.eu www.arcome.nl en o.a. www.arcome.nl/tjuchem of www.arcome.nl/new Link gekopieerd
S Stefan van Iwaarden 22-09-2006 23:27 Ik heb een hele zooi met domeinen, maar bij de meeste moet ik de website allemaal nog bij maken. Maar ja, tijd tekort he :) www.elektronica-onderdelen.nl (+.com/.net/.be) www.electronica-onderdelen.nl (+.com/.net/.be) www.uploadarchief.com (+.nl) www.vbforum.nl www.jeverdiensten.nl www.emailtjesturen.nl www.goedkoopste-domeinnaam.nl www.administration-online.nl www.handigescripts.nl www.handigetools.nl www.vergelijkaanbieders.nl www.hetonderzoeksbureau.nl www.pollsonline.nl www.vanhuisuitwerken.nl www.ledsbuy.nl www.ledskopen.nl www.voetbal2007.nl www.finale2007.nl Link gekopieerd
A ArendJan 22-09-2006 23:29 @Stefan: Hoe kom je aan zoveel opdrachten? Anders wil ik wel ff helpen :D Link gekopieerd
S Stefan van Iwaarden 22-09-2006 23:31 @Arendjan, het zijn geen opdrachten hoor, anders zat er wel wat meer haast achter, zijn domeinen van mijzelf. Link gekopieerd
? Onbekende gebruiker 22-09-2006 23:31 @ArendJan Zijn (bijna) allemaal eigen websites van hem Nou dit is mijn eigen domeintje: www.markei.nl (ook te bereiken via markei.sohosted.com en www.markei.eu) Link gekopieerd
- - - 22-09-2006 23:35 www.battleofthesea.nl en we hebben thuis ook nog www.treurniet.com waarvan www.treurniet.com/herjan weer van mij is =P En eventueel kan ik ook herjan.treurniet.com nog wel aanmaken, maar daarvoor gebruik ik hem eigenlijk te weinig =P Link gekopieerd