Hallo iedereen

Ik ben bezig met men site, en die ziet er zeer goed uit... in Mozilla firefox...

In Andere browsers is het echter een ramp.

Dus ik zoek een script dat een popup weergeeft als iemand mijn index.php pagina bezoekt met een andere browser dan mozilla firefox.

Helaas heb ik geen idee van hoe ik dit moet aanpakken, dus vraag ik jullie hulp.

Alvast bedankt

Bavo
Benny schreef op 27.09.2006 20:21
[quote=Kalle schreef op 27.09.2006 15:26]eerst zien dan geloven.

Download IE7 maar ik gebruik hem ook,
Alleen wel beta.[/quote]

Wat Klaasjan zegt heb ik ook gelezen (geloof op tweakers) in de beta is het dus nog niet compateble, maar in de final zou het stukken beter moeten zijn. Ookal ben je voorlopig nog niet van IE6 af...

[edit]Het was niet tweakers:
http://www.webwereld.nl/ref/rss/42450[/edit]
Los van IE 7: geef iemand nooit een popup dat ze een andere browser moeten gebruiken. Maak je site gewoon crossbrowser.

@ Bavo: heb je een link? Dat praat gemakkelijker.
wel, hier men site: www.bafke.be/test/

liefst niet letten op andere bugs, die werk ik er nog wel uit ;)

Vergelijk maar eens in IE6, Ik vind het er niet uit zien :s
de site ziet er in IE6 toch redelijk goed uit.
Wel mooi dat menu, maar ook zeer traag.
Het komt door je PNG bestanden dat het er zo raar uit ziet in IE. IE kan die transparantie niet zo goed hanteren... Maak er bijvoorbeeld GIF bestanden van. Hier kan IE wel mee omgaan.
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?
DAt hoeft niet hoor, welk programma gebruik je om ze om te zetten?
Ik sla ze gewoon anders op in fireworx...
Bavo schreef op 27.09.2006 21:15
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?

Als je met PhotoShop een transparante GIF maakt en je slaat hem op als GIF 128 dithered met de goede matte-kleur moet het makkelijk kunnen.

Reageren