ik probeer dus html code in mysql te gooien maar dat pakt hij totaal niet. < pakt hij niet in de database dan blijft het dus leeg en zo zijn er meer codes. Ik insert ze via php ik weet nie of ik het op een andere manier moet inserten of dergelijke...
ik neem aan dat jullie mij geen voorbeelden gaan geven dus iemand een leuke site voor een tutorial hierover?
Een tutorial? Je hebt nu toch genoeg info?
<?php
$html_string = htmlentities ($html_string);
$html_string = mysql_real_escape_string ($html_string);
?>
en hem dan pas in je DB zetten.
oke zoals ik et dus begrijp moet het zo. Ik was van plan een website te maken dat alle info (tekst) uit de database haalt en soms moet je een <br /> of een <a href> hebben dus dat word vrij lastig en vervelend om in de databse te zetten neem ik aan.
Tenzij er een andere oplossing is?
edit: sorry ik was vergeten te zeggen dat ik een formulier gebruik om web text in te voegen in de database
is het niet mogelijk html code via een formulier in de database te zetten? want alles wat ik hier lees zou je via php moeten doen maar dat gaat niet als je een formulier hebt
sorry let niet op die post ik doe erg dom... alleen als ik dus die code van jou volg dan mag ik niet connecten met de database hoe zit dat dan?
edit: hij moest onder de database connectie zitten nu pakt hij hem wel alleen er gebeurt vrij weinig eigenlijk... niks veranderd blijft leeg als ik <br /> doe