Ik ben wel erg benieuwd waar iedereen hun domein namen koopt,.
Ik doe het zelf bij lycos, vooral omdat je daar mail en dns forwarding hebt en het is goedkoop.
Maar ik wil eigenlijk wel naar een andere aanbieder, maar ik heb nog geen betere gevonden...
Ik heb er eentje bij Active24. Maar daar wil ik eigenlijk ook vanaf omdat mijn site al een stuk of 6 keer offline is geweest. Maar dit probleem heeft mijn vader weer niet bij zijn site's die hij ook bij active24 koopt. Maar ik heb het nu meer over de hosting en niet over de domeinnaam. Die zit er bij mij trouwens gewoon bij :P
www.flexwebhosting,nl, spotgoedkoop, prima helpdesk, razendsnelle snelheid en goede uptime.
@Lotte, die prijzen van de domainen daaro die bevallen mij wel. Ik ga eens wat meer informatie over die host zoeken :)

@Jonathan
De hosting is dd goedkoop, maar ik heb het over de domainnamen. En dat valt mij toch wel tegen, 15 euri per jaar tegen 5,94 per jaar van Active 24...(en 4.99 van lycos)...
SoHosted, www.sohosted.com, meeste TLD 14 euro per jaar
zit nu bij pcextreme, maar wil overstappen op webreus, is echt mega-goedkoop! 16 euro per jaar!
simon schreef op 27.09.2006 22:35
zit nu bij pcextreme, maar wil overstappen op webreus, is echt mega-goedkoop! 16 euro per jaar!

Bedoel je niet 6 euro ? :P
Sorry, bij webreus is inclusief hosting bedoelde ik. 250 MB schijfruimte / 5 GB traffic / database onbeperkt

Reageren