Een vriend van me heeft een forum, nou wil hij er wat dingen aan kunnen veranderen, en vroeg hij het aan mij, zelf heb ik geen verstand van phpBB dus wie zou mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

(pm anders even)
wat moet er verrandert worden?
hij wil banners(/Addsense) er in kunnen in kunnen plaatsen, en onder partner logo's (gelinkt)

Hij heeft ook een syle aangepast en wil de copyright aanpassen (iets er bij zetten).

Hij wil ook in een bericht wondows media player met stream weergeven, is standaard mogelijk?
Je moet eens googlele naar phpbb mods, ik denk dat je dan adsense al tegen komt.

En voor een stream in je post, is het denk ik het beste om gewoon voor 1 post html/php aan te zetten.

Copyright kun je (dacht ik tenminste)gewoon in de template zelf aanpassen. Open gewoon het file wat de mainpage laat zien en zoek voor de text die er nu al in de footer staat.

En dat partner logo snap ik niet helemaal maar dat kan aan mij liggen :P
zap schreef op 28.09.2006 19:11
Je moet eens googlele naar phpbb mods, ik denk dat je dan adsense al tegen komt.

En voor een stream in je post, is het denk ik het beste om gewoon voor 1 post html/php aan te zetten.

Copyright kun je (dacht ik tenminste)gewoon in de template zelf aanpassen. Open gewoon het file wat de mainpage laat zien en zoek voor de text die er nu al in de footer staat.

En dat partner logo snap ik niet helemaal maar dat kan aan mij liggen :P

Je ziet wel eens van die logos van 125x35, die wil hij onder het forum hebben, dus nog onder de copyright. (stuk of 5)
lol gwn die footer.tpl aanpasse bij de template:D zo doe ik het:D
Dat is toch niet moeilijk.
Er zijn zat mods met kei makkelijke uitleg van install.

En je kunt gewoon de templates aanpassen, alleen het kost even tijd want je moet de goeie file vinden, als je niet weet welke. :P
als ge echte mods gebruikt dan zult ge handmatig de php files moeten aan passen en als ge het uitzicht wilt aan passen dan moet ge alle tpl files handmatig aan passen :)

als je nog vragen hebt over phpBB dan mag je het altijd aan mij vragen

ik weet wel best veel van :D
Na het aangepast en geupload te hebben blijf ik de oude copyright nog zien, precies het zelfde.

de rest moet ik nog uit zoeken.
Volgens mij is er een template footer_overall kijk daar eens in.
Martijn! schreef op 28.09.2006 20:55
Volgens mij is er een template footer_overall kijk daar eens in.

Na wat aanpassingen is het toch gelukt, uiteindelijk heb ik het in overall_footer kunnen aanpassen, nu de rest nog, wie weet hoe dat moet?

Reageren