BAs graag het veld lid sinds even bij iedereen zichtbaar maken. (ik zag dat je online was)

EDIT nu is hij snel offline :(
Heeft Bas geen pm meer?
Denk ik wel alleen deze staat in de Forumcat waar je dingen aan de mod/admin kunt vragen. Lijkt me ook eerlijker.

Stel ik PM Bas en hij zet het erbij. En iedereen is daar pissig over. Dan is dat niet leuk. Nu kun je je mening geven voordat het een voldongen feit is. Daar kan Bas dan weer rekening mee houden en dat heet een democratie
Je kunt ook gewoon naar het gebruikers ID kijken.
Martijn! schreef op 28.09.2006 19:39
Je kunt ook gewoon naar het gebruikers ID kijken.

@Martijn
Dat dat een versleutelde datum is is mij nog nooit opgevallen.
Nee dat bedoel ik niet.

Hoe lager het nummer hoe langer je lib bent. Maar dat hoe ik niet vertellen denk ik...
Dat was me inderdaad al duidelijk
Hoe lager het nummer hoe langer je lib bent.
En hoeveel langer ben je dan lid wanneer je een verschil hebt van 500? Dit zegt 10x niks...
He KlaasJan,

Het is zo dat de registratie datum van iemand nog niet heel lang bestaat. Dit had ik vroeger niet ingebouwd, toendertijd helemaal vergeten. Zit er nu zo'n anderhalf tot twee jaar in. Dus wanneer het bij iemand niet getoond wordt dan is het niet bekend.
Ik begreep laatst van Erik dat mijn datum 5-4-05 was. HIj zei dat dat in mijn profiel staat. Ik zie het alleen niet. Kan het zijn dat het alleen voor de mods zichtbaar is?

Reageren