Heey allemaal!

Ik ben bezig met een CMS, en ik had een vraag.
Ik wil graag maken dat mensen zelf functies kunnen typen, net als hier, zoals [ignore], [b] enz. Dat lukt opzich wel, alleen ik vroeg me af, of je kan kijken in een string, of een een letter-reeks in voorkomt. Ik bedoel, zoals we hier hebben, dat je dit kan doen: [url=www.jousite]hier de text
Dit bovenste, gaat opich wel. Maar dan moet ik de ] vervangen door een </A>. Maar dat doet hij dan toch overal? Heeft iemand hulp?
groetjes, Rob Quist
[/ignore]
Goed idee. Veel succes!

Of heb je soms een vraag?
Veel succes en laat het weten als het af is inderdaad :-)
misschien ook een idee om er een [ignore][email][/ignore] tag erbij te doen? dat ie dat automatisch verrandert in een mailto?

Verder, inderdaad! Veel succes!
Ja weetje wat ook een goede is? Deze: [ignore][/ignore] Dan krijg je zon lijntje onder de tekst. Vind ik wel handig als je iets iets [u]duidelijker wilt maken;-)
ja, die linkjes zijn inderdaad wel super handig!

quotes vind ik ook zulke mooie functies
Ik snap niet wat hij wil vragen.. maar dit snapt niemand..

je kan zoveel:

list, u, b, i, quote, mail, url, spoiler, color, font, groote...
Ik zit ook te wachten op de [koffie] tag. Wellicht kun je deze uitbreiden met [espresso] en [capucino]. [suiker] en [melk] zijn uiteraard optioneel...

(Waar gaat dit nog over???)
[ignore]AARGH! mn halve post is weggehald! :P ik heb per ongeluk dus die tags als voorbeel drin gezet :S
ik zoek dus naar: een functie of iets, om te kijken of een stukje text ergens mee begint. Of dat jullie weten hoe de Text functie in elkaar steekt hier? die moet ik dus ook hebben! (voor mn CMS)
[/ignore]

Mod-edit: Rob, kijk eens in de FAQ naar de [ignore][ignore][/ignore][/ignore] tags.
pokke-terug knop!

Reageren