Hoi allemaal,

Ik heb mijn website draaien bij one.com.

Ik heb regelmatig dat mijn website totaal niet te berijken is, ik krijg gewoon een blanco pagina. Echter, op het moment dat ik een .html pagina aanroep ipv .php dan doet hij het wel.

Voorheen had ik een probleem met sessies. Hier leek het erop dat de sessiemap niet voldoende rechten had. Dit is nu opgelost, maar het is raar dat mijn website zo nu en dan totaal uit de lucht is.

als ik contact opneem net one.com dan word ik afgewimpeld.

Wat raden jullie mij aan?

Groet, Bienze
hallo Bienze

Ik ben ook bij one.com en men site is nog nooit down geweest.
Weet je zeker dat er nergens in je script ofzo een fout zit, waardoor je je site niet te zien krijgt.
zou kunnen maar lijkt me sterk. hij draait dagen lang zonder problemen en dan in een keer klapt ie er uit.

hij kan er dan een uurtje uit liggen maar ook gewoon een hele dag! Dat klinkt in mijn oren niet echt als een fout in een script...
Nee dat niet,
ik weet het ook niet

Bij mij zijn er geen problemen.

Stuur misschien nog eens een mail of op de online helpdesk ofzo.

Grtzz Pieter
ja, maar op het moment dat ze daar de website bekijken is het probleem er niet... en dus helpen ze me niet!

erg frustrerend.
op het moment dat het zo is bel je ze all-la-minute
al-la-minute?
Op de - de - minuut?

:-p

Zelf zit ik bij one.com - de klantenservice is echt bagger. Al betaal je daar ook voor. Een keer problemen gehad toen ze all @home.nl ip's hadden geband. Fijn als je je eigen site niet op kan!

Verder niet echt problemen gehad. Behalve dat de $_POST maar maximaal een grootte van 12mb mag hebben maar daar had ik een omweg voor gevonden. Site is buiten die ene keer altijd online en snel. Alleen phpmyadmin duurt soms even om te laden :(

Wat raden jullie mij aan?

Op het moment dat je support nodig hebt en je wordt afgewimeld (hoe precies, wat vroeg je ze eigenlijk?) is het tijd om een andere hostingboer te zoeken :)
hahahahha hostingboer. LEuk woord.
Bienze schreef op 30.09.2006 15:03

Simpel: Direct een betere host zoeken.

Reageren