Hey ben ik weer :P
Hoe kan je een koppel tabel ofzo maken
ik had hulp van benny gekregen met een badge
systeem waar ik heel erg blij mee ben.
Daarvoor wil ik hem nog even bedanken:
Bedankt :P zo nu weet iedereen het >:P
Naja maar met dat script kon je niet een badge
aan meerdere mensen geven dus nu zegt php_newbie ofzo dat je et anders moet dan maar dan met een koppel tabel -.- HOE DOE JE DIT :p
kan je dan wel meerdere badges aan mensen geven? xD
Waarom ga je $badges_array['badges_img'] en $badges_array['badges_beschrijving'] echoen wanneer je deze gegevens niet opvraagd uit de database? Dat snap ik echt even niet.
Staan deze gegevens eigenlijk wel in jouw database? Dus in de tabellen die je in de query aanroept?
Zet na de while-lus ook eens
<?
print_r($badges_array);
?>
in je code. Dan krijg je te zien wat er allemaal in deze array staat.
De naam $badges_array vind ik persoonlijk niet zo'n fraaie. Ik zou eerder voor $row kiezen, het is tenslotte een rij (record) uit de database. Of anders $aBadges, waarbij de a voor 'array' staat. Een stukje korter en overzichtelijker.
En begin je scripts altijd met de volgende regels:
<?php
ini_set('display_errors', 1 );
error_reporting(E_ALL);
// rest van je script
?>
Dit had je al de nodige notices opgeleverd over niet-bestaande indexes.
daarin zet je dan de user id met de bijbehoorende badge.
Maar dit was voor dat ik in de gaten had dat iedereen maar 1 badge kon hebben. Dus nu zou ik gewoon een extra kolom aanmaken bij de users, en daarin zet je de badge.
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /storage/san/mijndomein/users/018844/public/sites/www.habbolife.nl/php systemen/vip/profiel.php on line 75
Ik snap het allemaal niet meer hoor sorry dat ik zo lastig ben... ik wil graag php kunnen alleen ik word niet vaak geholpen waardoor ik de scripts niet begrijp en het dus nooit kan leren ;(