Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
wij zitten vast op razorgore :/ geen raid attendance, iedereen op vakantie lijkt

ach orbcontroller ben ik nu, zak chips biertje ik vermaak me wel :)
ahahaha orb controller.. lijkt me lachuh om te doen ^^....
Thuis hebben we een beertender dus ik vermaak me ook wel.
Razorgore zijn we vaak op gewhiped maar toen ie uitendelijk neer ging hadden we maar 4 doden. :)
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=rRwvgU4I6QI
Ik ben bezig met het scripten van sequenses voor mijn levels :)

Zal wel wat posten als ik echt wat indrukwekkends heb gemaakt :O
als controller moet je maar hopen dat de rest het goed doet :) ik doe liever DPS maarja ik was de enige met orb evaring , plus aant eind kan ik iceblock doen en ben ik weer aggrovrij :)

zondag weer een poging of 10 wagen :P voor vael komt het wel goed, hele guild op 250+ fr
Vael = geen fire ress... we hadden em in 4 trys... gewoon uber healen.. en damage die debuff is zoo vet... alleen maar crits.. heb inmiddels men tier2 head en heb trinket of esphmeral power :).
Wil de tier 2 pants :@.
wes schreef op 27.10.2006 14:42
als controller moet je maar hopen dat de rest het goed doet :) ik doe liever DPS maarja ik was de enige met orb evaring , plus aant eind kan ik iceblock doen en ben ik weer aggrovrij :)

zondag weer een poging of 10 wagen :P voor vael komt het wel goed, hele guild op 250+ fr

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt :)
ik heb mage , hier dus profile

ZHC is ook wel netjes , koste me een stuk minder DKP :) ik moet eigenlijk allen nog t2 head en legs of arcanist maakt me niet zoveel uit welke. en een nieuwe belt deze kan echt niet meer :)
wist ik toch al wes.. heb ook mage zal dat profiel wel weer es bijwerken..
wes schreef op 27.10.2006 14:48
ik heb mage , ik zoek mn ctprofile ff moment

@klaasjan, niet reageren dan :)

En dat zeg jij? :)

Wes 'offtopic' Wortel

Reageren