Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------
wat je doet is je mount up zodra je binnen bent en je gaat direct al linksaf richting grote boom langs de gong. Zorg dat je genoeg ruimte hebt. Dan ga je links langs de boom zo dicht mogelijk en spring je int water. Dan zwemmen en zorgen dat je helemaal rechts blijft tegen de rotswand aan, tot je bij een inham komt waar crocs zitten, blijf dan nog even links en ga net na de crocs buiten aggrorange het land op. Wacht tot je uit combat met vissen bent dan doe je dit: doe slowfall en icebarrier op jezelf, dan mountup en ren naar de crocs toe zonder dat je ze ook recht raakt, dan stukje berg op (2 sec) en links springen naar grote eiland, net voor waar het stenen stuk begint. Op dat moment ga je naar de bovenkant toe (links) en wacht je tot je crocs de andere crocs hebben geaggroed. dan ga je rondjes rennen op dat eiland net zolang tot je eigenlijk nog maar 1 croc ziet , ze zitten dan met zn 12en op mekaar. dan dismounten en CoC kiten, dat kan je al wel gok ik :) en looten en dan heb je nog 4 van die plekjes
Cone of cold kiten? Weet niet precies hoe dat in zen werk gaat, dat met die slowfall komt btw mooi uit, heb vandeweek 20 light feathers gefarmed voor de lol.
Hoe kite ik CoC?? frost nova rennen en CoC of gewoon blijven rennen?
Argh ik heb geen ice barrier, zal moeten respeccen :@...
Battlefield 2142 en Scarface.. Scarface is een erg vette game.. In het begin wat wennen omdat ik GTA San Andreas gewend ben maar als je er eenmaal in zit is het echt erg bruut :)
Battlefield speel ik niet online, geen EA account. Doe zo nu en dan eens een solo game :).
CoC kiten werkt gewoon je hebt op gegeven moment 1 grote dikke croc achter je aan , dan dismount je en doe je CoC buiten zn hitrange maar binnen jouw CoC range. dan ren je stukje weg en dan herhalen tot ze dood zijn :)