Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
WoW...en ik maar denken dat WoW als wauw is hahahahahaha... happy playing guys ^_^
Ehm, niets over de kosten vermelden wes? :P
ist waard duss :)

komop 10 pleuri voor een oneindige stroom vermaak en een boel leuke nieuwe mensen tegenkomen , totaal vrij in wat je wil doen en laten, sign me up!

wacht dat ben ik al
@wes.. de meeste spelen poep? zowat alles wat ik speel heeft 8+ als rating.. en sommige zelfs 10/10.. beter kan dus niet ;)

Persoonlijk vind ik dit topic zwaar nutteloos.. mensen overhalen om een spel te spelen wat maandelijks geld kost.. terwijl het ook gewoon te kraken is :S

Mja geen spel voor mij Iig.. ik heb liever oldschool Red Alert 2.. dat waren tijden.. :)
Ik haal niemand over dus dat zie je verkeerd. En ja RA2 is nog steeds top5 spel voor lans :)
Dit topic gaat echt werkelijk nergens over. We kunnen beter gewoon een praatuurtje houden voor mensen die niks te doen hebben (en dan bedoel ik dus niet in een topic zoals hier, maar in real life, in het noorden of het zuiden van Nederland, ver weg van civilisatie).
wat zeurt iedereen.

Ik begin over WoW in een ander topic is het van maak maar een topic. Maak ik een topic komt iedereen zeurend de boel verneuqen.

Reageer dan niet pluh
Ach ach, we spelen gewoon het beste spel ooit. Dont be jealouse. Als je der niets aan vind, wat is dan het probleem? post dan niet?
En toch vind ik het een beetje "fanboy" want je zegt wel dit:

klik als je geen peopspellen wil spelen

Beetje onnodig toch? En zeg aub niets over unreal tournament.. die game is heilig _0_ en counter-srtike is altijd nog de #1 online game.. dus poepspellen? no way..

Reageren