Moderator-edit:
Dit topic loopt de spuitgaten uit. Dit is nu een algemeen gametopic. Misschien wil bas hem zelfs nog sticky maken ook.
En nu geen gezeik meer, anders gaat hij gegarandeerd dicht!
------------------------------------------------------------------------------------

Dus , voor de mensen die WoW doen. info!

Fli, lvl60 gnome mage
Boulderfist

CTprofile

Simoooonn kom dr maar innn :)
Wordt dit al het langste topic ooit?
Je betaald per maand

So what, 10euri is niets vergelijking met een pakkie peuken of een avondje stappen

Het is niet super mooi, niet echt mijn style.

Ik moet nog een mooiere MMORPG tegenkomen, dat het jou stijl niet is kan, maar tis verdomde mooi voor een MMORPG, vooral als je de prestaties ziet.

De quest's zuigen.

In welk opzicht? Dat ze allemaal deel uitmaken van de lore , of dat ze gebalanced zijn? Oh wacht, dat zijn goede punten.

Armor/equip Is niet mooi.
Tier5 / Tier6 niet gezien zeker? Alle armor in TBC is erg mooi met veel details, enchants waren altijd al prachtig

Stomme classes

Stomme classes? goed argument, jij bent stom. explain u nader

Standaart.

Het is de standaard MMORPG als je wil meekomen als MMORPG, wat tot nu toe nog niemand kan.

Bijna geen contact met gm's?

Moet je niet zo miepen , heb je ze niet nodig. GMs zijn er om het spel in goede banen te lijden, niet om lekker mee te msnen

Geen verhaal

LOL!!! lees even, zie je over een maand wel weer
10 euri op een avondje stappen....
zit wel lager hoor =P
en daar lul je je zelf uit 10 eurie op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avond bij wow 1 maand!!!!!!!!! sucses jij met een dag fun ipv de helemaand
@robin , als jij het zon slecht spel vind, waarom kan je zelf niet 1 goed argument brengen?
Niet?

Het is verslaavend, Er gaan gewoon fuking mensen dood door dat kut spel?

Niet normaal, ik probeer jullie een soort van te redden? :D
desertme(sander) schreef op 03.08.2007 15:03
en daar lul je je zelf uit 10 eurie op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avond bij wow 1 maand!!!!!!!!! sucses jij met een dag fun ipv de helemaand

ik bedoel daarmee dat ik daar nog onder zit
koop ik het cafe bijna nooit bier, drink van te voren of niks omdat ik moet rijden.
Maar ik heb zelf wow gespeelt.
en ben ermee gestopt omdat het te saai werd.

In wow is alles hetzelvde
Kill die gastjes, haal die dingen op, ren daarheen.
de eerste 5 levels is het leuk.
maar daarna begint het gewoonweg saai te worden
ben zelf doorgegaan tot level 63 en toen hadk t wel gezien.
als jij niet meer speelt mag je acc gegeven dan :P/cheer

Reageren