http://www.crime-world.nl.tt/

dat is de site van mijn eigen criminals... Maar telkens gaat dat menu weg, gewoon automatisch, maar als je erheen gaat via: http://members.lycos.nl/erikssonkamikaz
Dan doet ie dat niet... Waar ligt dat aan?
Waar ligt dit aan?
Wel... Misschien omdat kiddies zich niet moeten amuseren met zulke dingen, en niet 1000x over een dom spel moeten zeuren?

Als je een spel hebt, is daar meestal zo'n file bij die 'readme' noemt... Ik ben er nog niet achter gekomen wat die net doet, maar die bestaat toch...

En als je daar de oplossing niet vindt, kan je misschien eens overwegen of ofwel:
- de makers van dat spel aan te spreken
ofwel
- zelf geen spel willen starten

Als je vindt dat dit geen antwoord op je vraag is, gebruik dan de zoek functie in het forum en zoek op 'rommel'... ow, typo, zoek op 'criminals'

Succes
Jezus ik word gek van al dat soort antwoorden, is er nou nooit eens iemand die serieus antwoord kan geven?! en als je het niet met me eens ben dat ik een spel wil starten, bemoei je er dan ook niet mee... is er nou nog iemand die me wel wil helpen?!
Alee wat is dat overlaatse met die stomme crimmenals als je 1 wilt maken leer het dan of ga naar ergens anders.
ik zeg toch net dat je alleen moet antwoorden als je me helpt, niet als je me iets doms wilt vertellen wat ik toch negeer... zeker Belg?
Je weet het probleem, je weet de oplossing
Gewoon NIET dat krappy tk gedoe gebruiken
Waar ligt dit aan?
Wel... Misschien omdat kiddies zich niet moeten amuseren met zulke dingen, en niet 1000x over een dom spel moeten zeuren?

Als je een spel hebt, is daar meestal zo'n file bij die 'readme' noemt... Ik ben er nog niet achter gekomen wat die net doet, maar die bestaat toch...

[knip, beetje lang ;)]

True, ^^
Wist je dat je voor 10 € een VOLLEDIG jaar een .com of nl domein kunt krijgen, als je dit niet over hebt voor je site ....
10 euro, waar? (Ik vind dat die site gerust genoemd mag worden als ik het vraag :P)
ik weet het alleen voor 14 euro maar dan moet je er nog een hostingpakketje bij huren :P (2,5 euro pm)

Reageren