Ik heb tabellen met linkpartners, als er meer dan 6 instaan kun je doorklikken naar een vervolgpagina waar ze allemaal op staan.

Maar dat doet hij niet.
Ik denk dat het komt door dit stukje code:

<?php
if($j == 6){
echo '<tr>';
echo '<td colspan="2" class="meer">';
echo '<a href="index2.php?p_id='.$rowNaam->p_id.'"><font class="meer">Meer in de categorie '.$rowNaam->p_naam.'&nbsp;-></font></a>';
echo '</td>';
echo '</tr>';
}
?>

De pagina waar de linkpartners opstaan heet:

http://www.kijk-vergelijk.nl/index2.php?id=9

dus als je naar de linkpartners wilt die niet op deze pagina passen dan moet je dus die id=9 ook in dat stukje code zetten of iets met $SERVER of zo?

Want nu gaat hij gewoon naar index2.php

Bij mij gaat die naar index2.php?p_id=9 bijvoorbeeld... als je met id= werkt, moet je p_ weghalen in de link..
EDIT

Dus ik zou de tabel namen in de database beter kunnen hernoemen naar iets zonder _
Ja
Nee dat hoeft niet, een underscore (_) mag gewoon voorkomen in een tabelnaam...

Maar wat ik niet precies snap: hoe zitten die links nu precies in elkaar. Zoals ik het nu zie, verwijzen de links gewoon weer naar index2.php waarbij je nu alleen het p_id (partner id?) als GET variabele meegeeft.

Wat voor code gebruik je om de juiste informatie weer te geven als deze GET variabele meegegeven wordt?
Aha, ik snap het (duh)

Het moet dus zo en het werkt!
Stom foutje niet aan gedacht. :)

<?php
echo '<a href="index2.php?id='.$_GET['id'].'&p_id='.$rowNaam->p_id.'"><font class="meer">Meer in de categorie '.$rowNaam->p_naam.'&nbsp;-></font></a>';
?>
<?php
if(isset($_GET['id'])){
$pageid='id='.$_GET['id'].'&p_id=';
}
else{
$pageid='p_id='
}
if($j == 6){
echo '<tr>';
echo '<td colspan="2" class="meer">';
echo '<a href="index2.php?'.$pageid.$rowNaam->p_id.'"><font class="meer">Meer in de categorie '.$rowNaam->p_naam.'&nbsp;-></font></a>';
echo '</td>';
echo '</tr>';
}
?>
Elsy schreef op 06.10.2006 12:55
Aha, ik snap het (duh)

<?php
echo '<a href="index2.php?id='.$_GET['id'].'&p_id='.$rowNaam->p_id.'"><font class="meer">Meer in de categorie '.$rowNaam->p_naam.'&nbsp;-></font></a>';
?>

Verdorie, zit ik een beetje te programmeren voor je, doe je het zelf :P

Heel goed Elsy! :D
Robert schreef op 06.10.2006 12:58
[quote=Elsy schreef op 06.10.2006 12:55]Aha, ik snap het (duh)

<?php
?>

Verdorie, zit ik een beetje te programmeren voor je, doe je het zelf :P

Heel goed Elsy! :D[/quote]

Ha, ha....nou dat zegt toch ook wel iets over mijn programmeerkunsten.....ik begin het een beetje te snappen met wat hulp van jullie.

Och had je weer even iets te doen want volgens mij hang je hier de hele dag rond, of niet?

Bedankt maar weer.
[offtopic]
Het ziet er echt weer netjes uit Elsy, mijn complimenten!
[/offtopic]

Reageren