hello,

Wat vinden jullie van mijn site?

www.brand112.nl

Mvg mark
Ziet er netjes uit, wel een beetje saai (vind ik) en ik had meer verwcht in de kleuren van de brandweer.. (rood, wit en blauw)
@Mark, zit jij bij de brandweer? want anders kun je nooit zoveel acties bijwonen lijkt mij, je mag dan misschien dat p2000 systeem wel hebben, maar iedere keer achter die wagen aan racen lijkt mij nou ook niet echt fraai.
Jammer dat je niet de volledige breedte en hoogte (!) van mijn scherm benut. Verder vind ik het jammer dat je frames en tabellen gebruikt voor de opmaak van je pagina, en is je lettertype nogal groot.

Tip: als je bijvoorbeeld kijkt naar een site als http://www.hvzeeland.nl/, dan hebben ze heel veel informatie. Zorg dat je ook zoiets opbouwt, dan krijg je zeker een interessante site :)
De kleurcombinatie is ook niet echt lekker, zeker niet op die witte achtergrond. Als je die iets minder fel maakt zal het denk ik al een stuk beter zijn...
Ik vind hem erg simpel en saai uit zien. Sorry ;)
Wat houd dat p2000 in dan, die is wel goed up-to-date.
Leuk, ik ben ook ziets aan het maken, 112krabbendijke.tk.
Maar ik zou die header wat breder maken, of centreren
beetje saai, verder vind ik die groen/gele achtergrond een beetje een vies kleurtje hebben.

Probeer is iets met wat meer kleurtjes en zoals hierboven ook al werd gezegt, kleuren van de brandweer zou ook wel leuk zijn.

Het geeft je enorm veel mogelijkheden als je ook CSS leert, dan kun je bijvoorbeeld die frames al over boord gooien.

Dan zie ik ook nog wat dingen die prima kunnen met php, maar waarvoor jij nog standaard html pagina's gebruikt. (denk aan die p2000 en de kazerne foto's).

Als laatst krijg ik wel een hele vage melding als ik niks invul in het contact formulier:

Je bent je naam, e-mail adres, onderwerp of bericht vergeten in te vullen. Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevuld.

In mijn geval is het niet "of" maar "en"

Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevult?

O, dus dat kan, hoeft niet, zou eventueel kunnen, nou ja, in dit geval had ik helemaal geen e-mail adres ingevult

PHP Newbie schreef op 06.10.2006 22:09
Dan zie ik ook nog wat dingen die prima kunnen met php, maar waarvoor jij nog standaard html pagina's gebruikt. (denk aan die p2000 [..]).

Als laatst krijg ik wel een hele vage melding als ik niks invul in het contact formulier:

Je bent je naam, e-mail adres, onderwerp of bericht vergeten in te vullen. Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevuld.

In mijn geval is het niet "of" maar "en"

Ook kan het zijn dat je een verkeerd e-mail adres hebt ingevult?

O, dus dat kan, hoeft niet, zou eventueel kunnen, nou ja, in dit geval had ik helemaal geen e-mail adres ingevult

Wat een miereneukerij. Ten eerste, als je wat verder dan je neus lang is had gekeken, zie je dat het p2000 systeem van een andere site komt, dus niet door hemzelf gemaakt in HTML.

En dat laatste gedeelte, waar slaat dat nu op... Lekker belangrijk! De bedoeling is nu eenmaal dat je alles invult, dan is het sowieso niet logisch ervan uit te gaan dat sommige mensen helemaal niks invullen.
off-topic
Is het wel toegestaan om P2000 monitor op je site te hebben.
Gooi die toetsenbord blokkade van je site!!!!!!!!

Verder veel meer padding

Simpel en eenvoudig

Probeer eens een ander lettertype (sans-serif) is denk ik veel beter voor zo'n site

Reageren