ik heb nu het volgende:

<td width="25%"><a href="#" onclick="javascript:window.open('http://www.gedegen.nl/admin/?page=bekijkemail&id=<?php echo($row1['id']); ?>','Bekijk E-mail','width=600,height=700')"><?php echo($row1['naam']); ?></a></td>

maar dit werkt alleen in FF, en natuurlijk weer niet in IE. Weet iemand hoe ik dit ook in IE laat werken?
Alles wat met on begint, ís al javascript, dus dat javascript: moet je weglaten
Zegt je Firefox Javascript console niets over een foute syntax ofzo?

Console is hier: Extra > Javascript console ;-) .
Heb je toevallig een of andere leuke 'nuttige' werkbalk die denkt dat hij popups moet blokkeren?

EN inderdaad, Jonathan heeft gelijk, javascript: is in dit geval niet nodig. Je zou nog eens kunnen proberen de code die je nu hebt (dus incl. javascript:) neer te zetten bij href ipv onclick, en onclick dan weg te laten.
Normaal doet een pop-upper toch alleen bij het openen van een page de pop-up blokken en bij het klikken van een link niet?
@ Luke: het is niet echt een link hé ;-) . Het is een venster dat dmv Javascript wordt geopend. Ook de grote ervan wordt aangepast. Ik kan mij inbeelden dat de gemiddelde PopUp-blocker deze stopt :-) .
ik heb geen popup blocker, ik vind FF hiervoor voldoende.

ik heb het ook al geprobeerd bij de href te zetten, dit werkt ook niet.

ik wist eigenlijk niet van die javascript console, maar hij is wel handig!

na door een paar honderd foutmeldingen van phphulp(!) te zijn gescrold kwam ik er een paar tegen van mijn website, maar deze hadden vrijwel allemaal betrekking op de stylesheet en geen enkele op de pagina waarover het gaat.
Kan je de pagina niet laten openen en deze pas het venster laten aanpassen als hij geladen is?

Dus:

<a href="#">klik</a>

... laad ...

Venstergrootte: 600x700.

[edit]Bij die PopUp-blocker had ik het over die van IE ;-) .[/edit]
je bedoelt met target="_blank" ?

hoe pas ik de grootte daarvan dan aan?
Met een scriptje... zo'n Javascript kenner ben ik nu ook weer niet, maar het is alleszins mogelijk. Handige site voor Javascript is www.leejoo.nl.

Deze heeft trouwens ook een mooie PopUp generator ;-) .

Reageren