Ik zou al uw frames eruit gooien en alles erin includen.
Dan blijft alles netjes bij elkaar.
Persoonlijk vind ik het heel ambetant als er scrollbalken in het midden van een blad staan.
Ziet er wel ok uit, ik vind hem in breedbeeld niet echt mooi eigenlijk en ik vind het jammer dat je zowel in je shoutbox, als in je nieuws moet scrollen.. 2 losse scrollbalken onder elkaar, vind ik niet erg prettig werken..
Je pagina loopt toch al verder door naar onderen dan mijn scherm hoog is, dus waarom niet het nieuws grooter maken, zodat daar geen scroll in zit.. (of je kan ook je shoutbox verplaatsen naar de rechterkant waar OA ledenfuncties zich bevind..
ga alle validatie errors eens wegwerken,
het linkje van startpagina maken werkt niet.
de lettergrote van de shoutbox op de startpagina is wel erg groot(storend).
De lettergrote bij de inlog is ook erg groot,
dit was het eerst wel
Zorg dat je site in alle browsers goed werkt. In firefox ziet het er niet uit. Veel te groot lettertype voor je shoutbox, pagina's waar de layout verminkt is, enz...
Begin met bouwen van je site in firefox en pas hem later aan voor IE, die houdt zich namelijk niet aan de standaarden.
Daar kunnen wij natuurlijk niet heel veel aan zien... we zien niet hoe je met je foutafhandeling omgaat en ik wil liever je site niet msql injecteren :D
Dat heb jij liever ook niet!
Je moet overal wat meer padding en margin gebruiken. En bekijk indd je site eens in FF, ik denk niet dat je 'm zo erg mooi vind.