Ziet er mooi uit alleen is het allemaal nog een beetje leeg, maar dat komt met de tijd waarschijnlijk ook wel goed. Ziet er leuk uit!

Goed zo (Y)

Maar is het een php site of een Criminals Community?
Hier mogen we dus voortaan alle Criminalz-vragen naar doorverwijzen? Klinkt goed!

Verder komen de indeling en de functies mij heel bekend voor. Het zal wel een of ander downloadbaar systeem zijn, of ik heb die site al eerder gezien.

Het ziet er wel redelijk uit voor zover ik kan zien (of ik moet inloggen)...
het is een uitgebouwde webfanaat-sg source ;)

zelf gedaan alleen met de layout heb ik hulp gekregen van een andere site daarom lijkt de layout erop
Ik vind wel dat er heel erg veel info en tekst op elke pagina te vinden is, en dat alles (te) veel op elkaar lijkt. Ik raak 't overzicht een beetje kwijt omdat er niks uit springt.

ik zou de titel van je tekstvakken een andere kleur geven, of juist de headers van je menu aan de linkerkant.

Probeer ook eens iets met het menu zelf te doen... het valt niet op, en wordt daardoor te veel bij de content betrokken.

Ook kan je eens kijken naar de lengte van je menu. Dit menu is eigenlijk te lang. Ik dacht dat de streeflengte van een menu zo rond de 7 items lag... (weet 't niet precies)
Je zou je eens af kunnen vragen of je niet een paar goede hoofditems kan maken en dat je daar op een pagina je keuze specificeerd.

Verder ziet 't er wel uit als een portal!

Veel succes ermee!

Groeten
Aah, gevonden door een van je anti-hack foutmeldingen (ik was even de routine-testjes aan het doen), die verwees naar webfanaat. En als ik het 2e nieuwsbericht op hun website kijk...

Dus ik zoek even verder, kom ik hierop terecht: CriminalsFanaat. En die vertoond op de kleur en inhoud na verdacht veel vergelijkingen naar mijn mening. Ik zie dat je er ook een account hebt.

Maar het zou ook heel goed zo kunnen zijn dat je hen helpt met het ontwikkelen van een verbeterde versie o.i.d. en dat er niet iets in de trant van 'rip-off' aan de hand is...

edit: ik lees het al, mooi. Ik ben waarschijnlijk een beetje paranoia geworden na al je voorgangers die hier hun mooie maar toch verdacht bekende site posten.
We komen al een beetje op dreef
er worden steeds meer dingen toegevoegt op de site :P
het loopt alleen nog een beetje stroef met de leden en het forum
maar jah da komt vanzelf wel
Meer padding toevoegen en misschien minder in het 'leden only' gedeelte zetten.
@webmakerij

dit heb ik gedaan zodat niet leden kunnen zien wat er allemaal op zit

dan gaan ze eerder aanmelden ;)
Of juist niet (en dat laatste denk ik).
Helemaal voor een beginnende site kan dit negatief zijn.

Reageren