Ik zoek een script die de gebruiker na een aantal sec (door mij te bepalen) automatisch doorverwijst naar de vorige pagina
Voorbeeldje:
iemand tikt een verkeerde url in op mijn site en komt op mijn 404 error pagina die laat dan even wat tekst zien en na 30 sec stuurd ie je automatisch weer terug naar de vorige pagina waar je vandaan kwam :)
je ziet dat er verschillende stukken tekst in beeld komt
met als laatste zin "je word nu doorverwezen van waar je vandaan kwam"
pas als die is geweest moet ie je automatisch doorverwijzen naar de vorige pagina
Ik denk dat als ik ga tellen na hoeveel sex dat is dat ie dan soms eerder doorverwijst naar de vorige pagina omdat soms een webpagina langer duurt met laden en hij al kan aftellen wanneer de eerste stukje tekst nog moet verschijnen
Na eventjes in je code te zijn gedoken zou ik aan het einde van de "type_tekst" functie, dus BUITEN de while, waarin die alle gegevens uit de array weer gaat geven. Een "javasctript redirect" plaatsen (of print daar een "meta redirect"), je kan ook een andere functie aanroepen op die plek die de javascript redirect uitvoert.
(beide stukjes tussen "" kan je invoeren in Google, dan vind je er genoeg over!)