Ik vind de header ook te hoog. De breedte kan opzich wel, maar de hoogte van de header moet echt iets kleiner worden. Verder snap ik het nut niet van die 2 rode lijnen aan de linkerkant.
Als ik naar je screenshots kijk, en dan naar je site, zie ik een groot verschil(positief!)
Enige wat niet mooi is, is dat je menu niet in het midden zit(kan komen door IE - in FF ziet het er inderdaad wat beter uit, alleen jammer dat ik vind dat fire fox zelf zuigt). Ik zelf gebruik voor zulk soort dingen altijd tables, maar ik hoor van veel mensen dat ze gebruik met DIV'jes aanraden... Het voordeel van tables is dat je geen minder gekloot hebt met verschil tussen browsers, en je inhoud blijft altijd dezelfde grootte:)
[edit]Even "ik vind" toegevoegt omdat veel mensen zullen zeggen dat FF niet zuigt, waar ik ze zo gelijk in kan geven maar persoonlijk vind ik het niks;)[/edit]
?
Onbekende gebruiker
13-10-2006 17:33
Ik vind hem op www.schipbreukeling.nl lijken, lekker strak en duidelijk alleen ik vind je huidige menu slecht en niet passen bij de rest van je website. In iedergeval moet de lettergrote kleiner.