1. Wanneer je een Div om een sectie Div's heen zet doet hij toch ook die waarde meegeven, bij mij werkt dit dus om een of andere reden niet.
Bij onderstaand voorbeeld geef ik in de CSS bij .form_top een height van 6px aan maar hij laat de background-image van form_l_top, form_top_fill en form_r_top niet zien, wanneer ik diezelfde height:6px; meegeef aan de 3 voorgenoemde pakt hij hem wel, wat doe ik fout?
Ik weet niet of je iets moet doen aan die witte regel, aangezien ik hem hier in IE7 niet zie, en er over een maandje of zo een verplichte update naar IE7 komt...
Ja hij is niet echt wit maar er zit een stuk tussen de top (waar Wedstrijden en de bovenste balk zit...en de main waar Onbekend - ZV Incredibles begint
Ook zie je aan de zijkanten bij de Main dat hij de Balkjes niet mee doortrekt terwijl er wel een div omheen staat die de hoogte aangeeft (en als ik dezelfde hoogte los per balkje instell pakt hij hem wel
PS. in FF fucked ie door al dat uitgeprobeer best wel helemaal, misschien vanaf de grond af aan maar weer op gaan bouwen maar dat heb ik al 2 keer eerder gedaan met zelfde probleem als gevolg http://futsal.junkiexp.com/match/index.bak.php dit was een beta fase die ik bewaard had, de top balk onder de title balk mist hier idd die moet je er maar bij denken.
Jamaar waar ik me het meest druk over maak is het feit dat ik iets fout doe, nu is het toevallig in een Gedivde tabel echter kan het zo zijn dat wanneer ik een nieuw design ontwikkel ik tegen het zelfde probleem aanloop (de niet klikkende div's en de niet doorlopende balk aan de rechterkant.