Ik ben op zoek naar screenshots met specifieke eisen...
En ik vroeg mij af of iemand die voor mij zou willen maken.
Het is een opdracht voor school.
Ik moet een portfolio maken en wil dit in flash รก la mac doen. Dus [appeltje] en dan die view waar je weer door kan klikken etc. etc.
dus welke vriendelijke maccer zou voor mij screenshots willen maken.
Het liefst een helemaal 'lege' mac. (dus standaard achtergrond e.d.);
schreenshot van:
- just the background; geen programma's open
- safari open; full-screen
- safari open en dreamweaver; tab-ed mode
- dreamweaver open; full-screen
- dreamweaver, word(of mac variant van word) en safari open; tab-ed mode
- word(of mac variant van word) open; full screen
http://www.tgtsoft.com/download.php?show=StyleXP, download het men/mannen pakket en je kan je xp verapple-en
[edit]Gebruik het zelf ook, is heel erg stoer.
Enige nadeel is dat je geen apple taakbalk hebt, maar een windowstaakbalk in hun style, maar daar weet ik ook iets voor. Vanmiddag zoek ik het voor je op (als ik het niet vergeet, dus pm me er maar over)
Ik iwl geen os maken. Maar een portfolio, incl. CV en competentities. Maar ik wil er een mooi design tintje aan geven. En iedereen is het erover eens dat mac gewoon goed is gedesignt is!
[offtopic]
Oei oei! Ik voel een welles-nietes discussie aankomen!
- mail werkt prima op m'n mac
- netwerk werkt prima op m'n mac, zowel met andere macs als met windows servers
- alles werkt goed op m'n mac
Vaak zie ik dat mensen oordelen over een mac, zonder dat ze uberhaupt met het systeem hebben gewerkt. Dat is lame.
Ik werk 1 jaar op een mac, en heb zo'n 6 jaar op een pc gewerkt.
Ik game nu alleen nog op een pc, want dat gaat wel beter op en pc. Voor de rest: mac
[/offtopic]
Ook niet zo moeilijk, al moet je er niet vanuit gaan dat het via GUI kan ;) Ga dan gewoon aan de Debian.
Ontopic: Jason, als je nog een lading plaatjes van interface-elementen nodig hebt (bijv. plaatjes van drawers (van die uitschuif-dingen aan de zijkant van vensters) of input-elementen (date-pickers, knoppen, velden, select-menuutjes) laat het me even weten, dan maak ik een heel leger aan screenshots van de Interface Builder van Xcode.