Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Hij word steeds beter en geavanceerder, vind ik persoonlijk..
Nu wil ik het wel eens van jullie horen, wat er anders kan/moet

het adres is
http://www.de-menner.nl
Mooi :) alleen kan er niets van lezen (is dit nu duits of limburgs/duits?)

*Tips:
1. Probeer wat te doen aan die witte lijn achter de licthkrant.. dit is te fel en schrik bezoekers af ;)

2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)

3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)
Hij laadt traag, de header vind ik afgrijselijk en onleesbaar. voor de rest gaat het wel

En het w3c
is er ook niet zo blij mee.
Al valt dat nog wel mee

Ow ja voor het geval je het nog niet wist: Scrollen is niet leuk
Leo schreef op 09.10.2006 21:27
Mooi :) alleen kan er niets van lezen (is dit nu duits of limburgs/duits?)

*Tip: Probeer wat te doen aan die witte lijn achter de licthkrant.. dit is te fel en schrik bezoekers af ;)

haha nee geen duits ;)
tis Limburgs dialect, omg Roermond :P

ik zal der straks ff wat aan doen! :D
bedankt voor je mening!
@Klaasjan, de header had ik niet op gelet.. dit is idd onleesbaar.

@Ron, check even mijn vorige post, die is even ge-edit.
Klaasjan schreef op 09.10.2006 21:27
Hij laadt traag, de header vind ik afgrijselijk en onleesbaar. voor de rest gaat het wel

En het w3c
is er ook niet zo blij mee.
Al valt dat nog wel mee

Ow ja voor het geval je het nog niet wist: Scrollen is niet leuk

klopt, die header moet anders, maar aangezien ik niet zo goed kan designe, is dit niet zo eenvoudig voor mij :P
wat is t w3c??
bedankt voor je reactie :)
W3C is het World Wide Web Consortium
en deze bepalen de webstandaarden voor webcode, dus hier houden de meeste mensen zich strikt aan :)

*Het is btw geen banner maar een header, deze fout word vaker gemaakt.. onhoud dit :) (het bovenste plaatje met de titel van je site)

edit: typo
Leo schreef op 09.10.2006 21:27
2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)

3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)

Menu komt ook verandering in.. willen hele nieuwe layout/design gaan opbouwen.. dit kan wel nog even duren denk ik

zijn geen inline frames, maar gewone frames..
ik maar hier gebruik van, omdat ik geen andere manier weet :P
dit zal denk ik wel komen omdat ik van html over ben gegaan op php, heb divs wel es eerder gezien, maar hoe ze werken?!?!?!

ow w3c is dus iets wat heeeeelveel errors geeft over onze site :P:P
Waarom krijg ik 10.000 meldingen van: niet beveiligd in het gastenboek? :-s
PHP Newbie schreef op 09.10.2006 21:35
Waarom krijg ik 10.000 meldingen van: niet beveiligd in het gastenboek? :-s

das een goeie :P
kweet niet wat je in t gastenboek hebt gezet, maar het is daardoor op hol geslagen :P:P

oplossingen ?:P
ik heb niks in het gastenboek gezet, het duurde me te lang met al die meldingen, gewoon even browser afgesloten ;-)

Reageren