Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Hij word steeds beter en geavanceerder, vind ik persoonlijk..
Nu wil ik het wel eens van jullie horen, wat er anders kan/moet
Mooi :) alleen kan er niets van lezen (is dit nu duits of limburgs/duits?)
*Tips:
1. Probeer wat te doen aan die witte lijn achter de licthkrant.. dit is te fel en schrik bezoekers af ;)
2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)
3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)
Hij laadt traag, de header vind ik afgrijselijk en onleesbaar. voor de rest gaat het wel
En het w3c
is er ook niet zo blij mee.
Al valt dat nog wel mee
Ow ja voor het geval je het nog niet wist: Scrollen is niet leuk
klopt, die header moet anders, maar aangezien ik niet zo goed kan designe, is dit niet zo eenvoudig voor mij :P
wat is t w3c??
bedankt voor je reactie :)
2. Doe ook wat aan de rollover in het menu, ook dit wit is te fel.. maar het iets minder fel ;)
3. Inline frames zijn niet echt geweldig, als jij het zelf fijner vind om mee te werken kan ik dat begrijpen.. alleen raad ik je toch divs aan omdat het dan mooier/overzichtelijker is ;)
Menu komt ook verandering in.. willen hele nieuwe layout/design gaan opbouwen.. dit kan wel nog even duren denk ik
zijn geen inline frames, maar gewone frames..
ik maar hier gebruik van, omdat ik geen andere manier weet :P
dit zal denk ik wel komen omdat ik van html over ben gegaan op php, heb divs wel es eerder gezien, maar hoe ze werken?!?!?!
ow w3c is dus iets wat heeeeelveel errors geeft over onze site :P:P