Ik heb een site gemaakt, netjes met divs, voor zover ik weet xhtml en css valid, en dan krijg je dit als je deze site bekijkt in Firefox... http://deagle.nl/dorst

Twee hele divs worden gewoon niet getoond...
Terwijl er echt nix mis is met die divs etc..

Hoe kan dat?
ArendJan, bedoel je misschien de site die je krijgt als je op de afbeelding komt? (de eigenlijke site zeg maar) Daar zie ik ook niet wat raars in de code, maar ook niet qua div indeling, ik zie ze daar ook allemaal.

Wat ik nog wel heb aan te merken is dat die pas valide kan worden als je je copyright teken vervangt door ©
(je ziet hetzelfde, maar dit is wel valide)
Bij ziet die er zo uit:

Jan Koehoorn schreef op 10.10.2006 22:40
Bij ziet die er zo uit:

Bij mij ook, ik heb ook in de code gekeken, maar ik mis geen divs geloof ik.
Ik ook niet, maar hij ziet er aan de bovenkant wel een beetje "afgesneden" uit. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
test

[edit]test[/edit]
De "afgesneden" afbeelding aan de bovenkant is echt zo, ook in IE (daar staat de pagina alleen in het midden, en iets minder ver van de top)

Na vergelijk zie ik ook wat het probleem is, en dat heeft allemaal met positioning te maken.

[edit]
Wat een gedoe, beetje verkeerde vraagstelling geweest ArendJan? Naja, nu hebben we boven tafel wat je probleem is, nu de oplossing nog. :) Ik zal er eens even induiken.
[/edit]
Dat zei ik dus, er missen 2 complete divs in FF, namelijk de header en footer div, zoals je kunt zien....
@ Robert: ik zie het. In IE centreert hij, in FF niet. Ik laat hem graag aan jou over ;-)
Nou Jan, ik wil hiervoor toch graag jou hulp inroepen hoor, ik moet zeggen dat je handiger bent met CSS dan ik.. (but still learning)
Ik ben aan het werk met mijn 1e css site met divs, (met tables had ik er wel al 1 gemaakt)
Dus als je zin/ tijd hebt, heb ik graag een beetje hulp van je.

[edit]
Wat me al wel eigenlijk meteen opvalt is dat je de div probeerd te centreren met tekst-align: center; in je body.
Dit is iets waar IE wel intrapt, maar FF niet.. een DIV is geen tekstelement, centreren doe je door:
50% van links en van boven te plaatsen en dat - de helft van de hoogte/breedte van je div.
(voor een div van 500 bij 500 krijg je dus:

left:50% -250px
top:50% -250px
)

Zoiets was het geloof ik.
[/edit]
Voor een center:

html, body {
   margin: 0;
   padding: 0;
   text-align:center;
}
/*In je eerste div, ik ga uit van container. De div die om alles heen staat*/

div#container {
   margin: 0 auto;
   padding: 0;
   text-align:left; /*terug zetten*/
}

edit: container wordt totaal, zoals ik zag in je broncode

edit2: Na je code wat geordend te hebben, staat er 1 </div> te veel op het einde. Ik raad je om nog een div aan het begin te zetten met het id container.

Reageren