Ik ben sinds kort zelfstandig ondernemer (jaja!) van het bedrijf Sitsat Media. Ik heb dus even de tijd genomen om mijn website uit te werken. Ik zou graag wat op of aanmerkingen horen :D Alvast bedankt!

Marien

Voor de luiere mensen:
www.sitsat.nl of
www.sitsatmedia.nl
Het is ondertussen al aangepast Robert. Maar je hebt gelijk, het staat wat kneuterig!
Ziet er zeer goed uit.
Enkele punten
- Je meld op de begin pagina Projecten maar deze vind ik niet terug in het menu en ook kan ik niet op Projecten klikken.
- Lettertype is in mijn ogen vrij klein
- Wel inschrijving KvK nergens je KvK nummer
- Je gebruikt geen label mogelijkheid bij het contact formulier
- De portfolio pagina is vrij klein waardoor de onderkant wel erg duidelijk zichtbaar wordt, de copyright regel verscheint bij mij midden in het beeld.
@Webmakerij

Wat bedoel je precies met labelmogelijkheid op mijn contactformulier? Verder heb ik wat proberen te doen aan de puntjes die jij opgaf. Het lettertype is idd klein maar dat is mijn smaak om redelijk wat informatie weer te geven en toch nog rustig laten ogen. Al die kleine puntjes maken 1 website mooier en mooier ;) Thanks iedereen!
<label for="naam-van-veld-zelfde-als-id">Omschrijving van veld</label>

Door een label te koppelen aan een veld selecteer je het veld als je op de omschriving klikt. Zeker in combinatie met option boxen erg prettig.

voorbeeld
Het is aangepast! Hartelijk dank voor de toevoeging!

Reageren