We zoeken iemand die ons mee wil helpden aan onze rpg site,
we kunnen alles zelf maken.
Er staat niks tegenover.

Gr. Star Wars crew
tsja....:P
wat is nu de preciese taak van de 'admin' dat is me nog steeds niet duidelijk.
@ phpnewbie

een inlogsysteem bouwen met profiel en admin rank+ admin paneel
een registratie systeem
en een forum.

dit maken dus en veel tijd in steken en een gratis email adres krijgen!!!!!!!
Zoiets heet geen admin maar een scripter (topictitel is ondertussen al veranderd)

Er staan verschillende dingen hier op de site waar je zelf mee aan de slag kunt, wil je dat het helemaal voor jou op maat gemaakt wordt dan zul je er toch iets meer in moeten steken dan een gratis e-mail adres.
ok;) thanks PHP Newbie dan doe we het maar met de riemen die we hebben;) ach 2 scripters is wel genoeg we gaan volgende week aan de slag!
Je zou ook wat aan de layout moeten doen.. als het om www.starwarsclub.nl gaat.. dit ziet er nogal lelijk uit (sorry, maar kan het niet anders verwoorden)

[edit]Kijk ook eens naar je spelling & zinsopbouw.. deze vertoond mankementen van alle kanten..

*Contact ons, dit bestaat niet, iig is dit geen correct nederlands
*Rebells is scheef, het is rebellen
*episo's al helemaal, dit moet natuurlijk episode's zijn[/edit]

@Steffan, ik wijs hem alleen erop dat die aan 2 scripters tekort schiet.. je zult met zo'n layout snel bezokers afschrikken.. en het taalgebruik is een beetje scheef..
Wat zijn we allemaal weer kinderachtig bezig! Hij vraag niet wat je van zijn website vindt, maar of je hem wilt helpen! En als je niet wilt helpen reageer dan niet!
Ik kan je ook niet verder helpen, patrick
ja we zijn bezig met de spelling te checken en rebells zeggen ze bij star wars;) Steffan bedankt voor je ondersteuning(Y)

Gr. Patrick

Reageren