GRRR

Nu ben ik het echt zat om boven ieder script ini_set('display_errors', 1); en error_reporting(E_ALL); te moeten zetten.

Vooral dat eerste.

Is er een manier om dit met htaccess te doen?

Greetz
Een gefrustreerde newb.
ja!

ik zal t even opzoeken :P

EDIT: zo

php_value display_errors 1
php_value error_reporting E_ALL
Oooh thx Legolas, je bent een schat! (nahjah, je begrijpt mn punt :-p)
Ik ben er op een wat minder fijne manier achter gekomen dat dit niet werkte :-p

Gisteren 3 uur op een script gezeten wat niet werkte, na het handmatig toevoegen van ini_set('display_errors', 1); en error_reporting(E_ALL); gaf hij precies de error waar het verkeerd ging.

Zal zo even kijken of safe mode aan staat, eerst douche
Safe_mode staat uit. en de inhoud van mijn .htaccess bestand is:

php_value display_errors 1
php_value error_reporting E_ALL
Heb je wel een Apache server? IIS werkt namelijk niet met .htaccess [soms heel beperkt]

Je kan het natuurlijk ook b.v. in een file zetten naast je mysql verbinding b.v. [dus een bestand dat je overal include]
Jij zit toch bij Hosting2Go? daar heb ik dit in mijn htacces php_flag display_errors on.

En het ini_set('display_errors', 1); kun je toch gewoon in je config.php opnemen?
Wanneer je een goede editor gebruikt (bv. Zend of Eclipse), kun je een nieuw bestand standaard laten beginnen met een stuk tekst dat je zelf hebt opgeven. Bijvoorbeeld de error_reporting.

Een andere oplossing is een configuratie-file die je overal gaat includen. Dat is meestal nog het handigste omdat je toch altijd wel wat te configureren hebt.
ik gebruik dreamweaver en mijn hosting is pcextreme
Klaasjan Boven schreef op 16.10.2006 20:55
Jij zit toch bij Hosting2Go? daar heb ik dit in mijn htacces php_flag display_errors on.

En het ini_set('display_errors', 1); kun je toch gewoon in je config.php opnemen?

heb dit uitgeprobeerd, maar werkt niet:

php_flag display_errors on
php_flag error_reporting E_ALL

Reageren