Ik speel met vlagen America's Army, maar ik heb het nu al zo'n half jaar niet meer gespeeld. Vaak dat het in de winter weer een beetje komt. Snel nieuwe versie downloaden (Ja, jongens, AA is helemaal gratis) en dan weer knallen! Het is wat tactischer dan de andere shooters.

Maar wel super leuk :D Echt een aanradertje!
Herjan schreef op 22.10.2006 21:41
Lol, mijn schijf is 'maar' 80GB =P

mijn schijf is maar 8gb :)
Ik speel niet vaak games meer, maar wel een textbased internet game: Black Nova Traders.

Verder speel ik nog:
- xmoto
- patience
- xscorch

Soms zelfs nog een of andere puzzel spelletje die in mijn spelletjes lijst staan. Heb ze nog geen eens allemaal geprobeerd :)
Ik speel geen spellen ^^
Zeker niet achter de computer. Tijdverspilling. Behalve neopets dan ;)
@Leo

:O Black And White 1 + 2.... Mwah... de grafix van 2 is wel beter, maar het spel minder (vind ik)

Maar ik speel Popomundo.

En speelde (uit de al opgenoemde lijst):
- Travian
- Ogame
- En nog een paar uit Leo's lijst
Lekker Medal of Honour Allied Assault Spearhead online auf dem bahnhof :)
mebus schreef op 22.10.2006 19:34
Soms speel nog weleens ragnarok en command & conquer renegade voorderest niks eigenlijk

Te trage computers hier in huis..... Hooguit een laptop van 1.?? GHz die niet van mij is....

leeft er iemand met me mee?

GR. mebus

Ik installeer van command & conquer nu ook generals + generals zero hour + renegade ( No more lagging on a laptop VS 600 Mhz computer:p )

Nog nooit gespeelt maar ach ( de eerste 2 die ik noemde dan )^_^ Toch nog wel handig de laptop van je broer:p

O ja als ik ook online ga spelen dan zeg wel even hoe ik heet, dat msichien dan tegen 1 van jullie ken spelen die het ook hebben geinstalleerd(A):)

GR. mebus
Ik speel Oblivion en Company of Heroes. En aan alle 2 ben ik verslaafd :D
misschien een dom antwoord *_runescape_*

Reageren