Hoi allemaal,

Ik heb een probleem ik heb een helptool ( Een soort van contact form ) maar er klopt niks van ...
Daarom heb ik de vraag:

Wie heeft er een ( Habbo ) helptool zoals bv habbohotel heeft of http://bverhagen.antagonist.nl/helptool/ ( hogehabboschool )

Zoiets zoek ik!
Als iemand iets heeft of een link heeft waar ik het vandaan kan halen zeg het even!!!!!!!!

Bedankt alvast!

Mvg Tijntje ( Heb het hard nodig )
zelf maken? zo moeilijk is dat niet.
Wat wil je als vragen? hoe moet het eruit zien?
Heeft iemand miss een snel scriptje ofzo of iemand die voor me na kan maken ofzo
Wil iemand nog even helpen?
dit is een forum waar we je willen helpen met je problemen en niet alles gaan voor kauwen. ik wil best voor je mailen maar wat loont het? zon hele helptool kost wel eventjes en is niet in 1 pagina maar meerdere pagina's.
robin schreef op 22.10.2006 21:46
dit is een forum waar we je willen helpen met je problemen en niet alles gaan voor kauwen. ik wil best voor je mailen maar wat loont het? zon hele helptool kost wel eventjes en is niet in 1 pagina maar meerdere pagina's.

valt best mee, misschien net 200 regels... en meerdere pagina's hoeft niet, je kan altijd met $_GET werken... ;-)
Je kan zelfs eens onder FAQ zoeken bij de scripts. Hier staan veel van dit soort scriptjes... Zal misschien niet 100% naar wens zijn maar wanneer je geen gedult hebt én geen mogelijkheden dan is dat soms wel handig ;)
Martijn schreef op 22.10.2006 21:29
Wil iemand nog even helpen?

Lees even de regels over bumpen op deze site.
Ja ik zoek de hele dag al...

Maarja, heeft iemand nog iets of iemand die me kan helpen???

Mvg Tijntjj

Reageren