hoii, we hebben een probleempje op onze crime,het clangeld komt op verschillende tijden ipv op het hele uur.
iemand een idee hoe dit komt ??

groetjes en bedankt
Als mensen hier posten met de verwachtingen dat iets maar even voor hun wordt uitgekauwd en opgediend op een gouden dienblad, zitten ze voor mij hier helemaal fout.

Het liefst nog geef ik geen antwoord op vragen , maar help ik iemand in de goede richting. Als jij iets niet snapt en je geeft het antwoord, snapt je persoon er nog niets van en ga je alleen maar met meer vragen zitten.

Zie het een beetje als wiskundetoetsen, ik moest (en iedereen vast) altijd de berekening opschrijven, hoe kwam je aan een antwoord. PHP is hetzelfde voor mij part, je leert alleen ergens van als je zelf de logica inziet van een stuk code. Als je alleen een lap code en een eindresultaat ziet, is het misschien wel mooi en af, maar weet je er nog geen hol van.

mijn 2 copper
Ik snap best dat jullie ene beetje geïrriteerd raken, want als iedereen in het rond scheeuwt "Mijn vriminal doet het niet" dan is het je eigen probleem dat niemand je snapt. Er is net trouwens nog een topic geweest over goede topictitels ;) En over normaal nederlands ;) Dus je moet niet verwachten dat wij hier glazen-/PHPbollen hebben liggen, want dat kan gewoon niet.
Mag ik trouwens weten op welk forum je geholpen wordt als je zo'n vraag stelt?
korrelatie
wes schreef op 23.10.2006 11:28
Zie het een beetje als wiskundetoetsen, ik moest (en iedereen vast) altijd de berekening opschrijven, hoe kwam je aan een antwoord. PHP is hetzelfde voor mij part, je leert alleen ergens van als je zelf de logica inziet van een stuk code. Als je alleen een lap code en een eindresultaat ziet, is het misschien wel mooi en af, maar weet je er nog geen hol van.

Daarom zei ik al, gewoon een paar tuts geven, dan snappen ze namelijk misschien iets beter wat er eigenlijk gebeurt in hun script.
HEt probleem is voor mij niet haar script en of kennis maar de manier waarop het wordt gevraagd
Net als topictitels in HOOFDLETTERS daar mag Bas ook nog wel eens een strtolower() opzetten van mij.
Ok, ze had haar vraag beter kunnen formuleren en iets meer informatie geven, maar ze is net nieuw hier en misschien heeft ze wel nog nooit gebruik gemaakt van fora. Weet zij veel wat wij voor informatie nodig hebben en hoe ze haar vraag moet formuleren?!
Herjan schreef op 23.10.2006 12:04
Ok, ze had haar vraag beter kunnen formuleren en iets meer informatie geven, maar ze is net nieuw hier en misschien heeft ze wel nog nooit gebruik gemaakt van fora. Weet zij veel wat wij voor informatie nodig hebben en hoe ze haar vraag moet formuleren?!

Precies en als ik de reacties van hierboven goed lees komt de frustratie voort uit overdrachtelijkheid en aannames. Een ieder die mij de afgelopen periode (maanden) heeft meegemaakt weet dat ik hiervoor altijd waarschuw.
Waarom?
Je gaat hier snel mee op je platte B*K omdat de uiteindelijke "waarheid" of ervaring totaal anders zijn of ........

Jolande suc6 met je opgave en de 'mannen' bedoelen het niet zo wanneer je ze wat beter kent.
bedankt voor jullie lieve reacties, blijkbaar zijn er hier ook leden die de kleuterschool wel af hebben gemaakt.

als ik op een site kom die phphulp heet dan lijkt het me dat ik hulp nodig heb maar omdat je toevallig een vraag verkeerd formuleerd of je in hun ogen een domme/verkeerde vraag stelt vinden ze blijbaar dat ze het recht hebben om iemand zo te behandelen.

ik kom hier alleen nog om deze discussie te volgen mijn vragen stel ik wel op een andere site waar ik wel normaal behandeld word en niet door pubertjes die zichzelf heel wat vinden maar s nachts nog hun pampertje nodig hebben.

Kom op zeg, lees je vraag nog eens, en stel je voor dat je verstand van PHP hebt... Dan snap je toch ook wel dat niemand wat met die vraag kan?
Als je dit www.criminalshulp.nl was, dan hadden we je misschien kunnen helpen, maar met zo'n vraag is dat gewoon onmogelijk.
idd om criminalshulp ben ik keurig geholpen,omdat ik er niet veel verstand van had, en dit ook maar probeer om iemand te helpen.maar met wat respect voor je medemens kom je een heel eind.

Reageren