hallo vraagje:

ik heb me eigen server ingericht..
maar nu heb ik software nodig om een soort van eigen hosting te gaan beginnen... zodat gebruikers in kunnen loggen in het admin panel..

kan iemand mij een gratis pakket vertellen ?
en welke zou ik hier dan van moeten nemen... ik draai iis
@emile, niet om je grootse plannen de kop in te drukken maar weet je zeker waar je aan begint? Dit is niet even een pakketje installeren en je bent er . Dr komt een heel stuk meer bij kijken, voordat alles werkt ben je op deze manier 20 topics verder :)
Ik sluit mij aan bij de reactie van Wes, aangezien je al in knoei komt met if-statements (staat in je profiel) zal dit wel ff wat lastiger worden. Het maakt niet uit dat je het niet kan iedereen heeft het zo geleerd. Maar spring niet te hoog van een toren.
Off-topic
idd, anders heeft iedereen zn eigen hostingbedrijf. Heg je glasvezel? Heeft de computer 2gig ram en 3ghz processor? Heb je noodstroom voor 7 dagen? heb je nog een zelfde computer die continu backup is van de echte server en die met één klik de server kan worden 9bij defect van de eerste server)?
Waarom moet het adminpanel gratis zijn? de klant betaalt jou toch (hopelijk)???

Ikzelf heb Directadmin, is erg chill (maar niet gratis)
Jonathan Hogervorst schreef op 23.10.2006 14:32
[quote='Off-topic']idd, anders heeft iedereen zn eigen hostingbedrijf. Heg je glasvezel? Heeft de computer 2gig ram en 3ghz processor? Heb je noodstroom voor 7 dagen? heb je nog een zelfde computer die continu backup is van de echte server en die met één klik de server kan worden 9bij defect van de eerste server)?
Waarom moet het adminpanel gratis zijn? de klant betaalt jou toch (hopelijk)???

Ikzelf heb Directadmin, is erg chill (maar niet gratis)[/quote]

Als je een eigen server inricht, hoeft het neit te betekenen dat je die ook wilt verkopen.
Jonathan Hogervorst schreef op 23.10.2006 14:32
Ikzelf heb Directadmin, is erg chill (maar niet gratis)

Maar tegenwoordig kan je tog alles gewoon illegaal downloaden :P
Arwin schreef op 23.10.2006 14:35
[quote='Jonathan Hogervorst schreef op 23.10.2006 14:32']Ikzelf heb Directadmin, is erg chill (maar niet gratis)

Maar tegenwoordig kan je tog alles gewoon illegaal downloaden :P[/quote]

Wat is dat nou weer voor bullshit reactie?! gaat nergens over. En trouwens illegaal downloaden bestaat niet in nederland. Je mag gewoon alles downloaden (nog wel). Maar dat is weer een discussie op zich!
uhmmm ik ben alleen wat aan het proberen... al doende leert men...
ik vraag maar 1 ding en dat is welke ik het beste zou kunnen gebruiken...

en nee ik ga niet zelf iets beginnen , maar vind het gewoon leuk ...
persoonlijk zou ik kleiner beginnen, je vraagt nu ongeveer hoe een straalmotor in mekaar zit

Reageren