ik moet een programma hebben dat landschappen kan maken. De klant heeft wel een paar wensen: er moeten bomen in kunnen staan met in cirkels bladeren om de bomen. lijkt mij onmogelijk, maar misschien heeft iemand op dit forum een idee, dacht ik, dus ik post maar even een berichtje.
Ik werk al met [google]Terragen[/google], maar die heeft niet de mogelijkheid voor bomen enzo.
[quote='Barry schreef op 27.10.2006 16:37'][quote='Erik schreef op 27.10.2006 17:46']Paul,
Niet gaan aansporen tot illegale praktijken he ;)
nogmaals, het is niet illegaal om te downloaden als je er niks mee verkoopt. (dus geen winst op maakt)[/quote]
Dat geldt om de een of andere reden alleen voor muziek, het is wel illegaal om software en films (gratis) te downloaden, waarvoor je eigenlijk zou moeten betalen.
[quote='Jason de Ridder schreef op 27.10.2006 17:58'][quote='Barry schreef op 27.10.2006 16:37'][quote='Erik schreef op 27.10.2006 17:46']Paul,
Niet gaan aansporen tot illegale praktijken he ;)
nogmaals, het is niet illegaal om te downloaden als je er niks mee verkoopt. (dus geen winst op maakt)[/quote]
Dat geldt om de een of andere reden alleen voor muziek, het is wel illegaal om software en films (gratis) te downloaden, waarvoor je eigenlijk zou moeten betalen.
Dat dit misverstand even uit de wereld is.[/quote]
Ik had gelezen dat het allemaal niet illegaal is als je het niet verkoopt of aan andere mensen gaat geven!
Degene die het te downloaden neer zet is illegaal!:P
Lang leven torrents! Maar wat zoek je precies? Specifiek voor landschappen? Anders is er altijd nog 3DMAX, HAMMER, Unreal Editor. Daar kan je ook erg mooie landschappen mee maken, maar dit is meer voor modding, mapping.